Gå til innhold
Arkivverket

[#6979] Store Ramsøy M&R


Gjest Allis-Elin Rokkones
 Del

Recommended Posts

Gjest Allis-Elin Rokkones

God kveld, alle sammen!Er det noen som kan fortelle meg hvilket prgj. jeg finner Ramsøy i M&R. På forhånd takk. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Knut Bryn. Takk skal du ha.Håper du har lest svarene mine. Det er så mange som setter inn etterlysninger, at det man har satt inn forvinner fort bakover i rekkene. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo, jeg prøver å følge med. Hvis du sikter til tråden om KAS Søbstad m.m., så hadde jeg altså ikke mer å bidra med. Jeg tror ikke du kommer lenger uten studier av kirkebøker m.m. Bygdebøkene for dette området på Averøy er ikke ferdige ennå. Hvis du sender meg en epost-adresse, kan jeg sende jeg navn og adresse til han som holder på med bygdebokarbeidet.knbryn@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

God morgen Takker for tilbudet ditt.Ha en riktig god helg. Mvh. Allis-ElinEt eller annet er galt, alfakrøllen har satt seg fast. allis-e...online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.