Gå til innhold
Arkivverket

[#7032] Vielse 1823 i Domsognet i Trondheim.

Gjest Stein Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein Johannessen

Jeg har en vielse : 26 juni 1823 i Domsognet i Trondheim. Thore Torgersen (Høstad) og Randi Siversdtr. Er det noen som har mulighet til å gjøre et oppslag på denne vielsen og finne frem hva som står i kirkeboka. (foreldre, alder, evt fødested, vitner, merknader osv).mvh Stein Johannessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Familysearch kunne fortelle at: Thore THORGERSEN Age At Marriage: 33 Sex: Event(s): Birth: Parents:Father: Torger GUNDERSEN Marriage: Spouse: Randi SIVERSDR Age At Marriage: 25 Marriage: 26 Jun 1823 Place: Trondheim, Sor-Trondelag, Norway Source Information: Batch Number: M426525 Source Dates: 1821 - 1831 Film or Fiche Number: 126824 Collection Details: Domkirken; Den Norske Kirke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Johannessen

Takk skal du ha Laila,Da fikk jeg vite hva fedrene het. Men jeg skulle gjerne hatt all informasjonen ved vielsen. Så om det er noen som har mulighet til å gjøre et oppslag for meg så hadde jeg satt stor pris på det.mvhStein Johannessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.