Gå til innhold
Arkivverket

[#7060] Leif Henrik Tøsse, til Texas (U.S.A.)


Gjest Øyvind Gjervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Gjervik

Kan noen hjelpe meg? Det gjelder Leif Henrik Tøsse (f.1936), sønn av Henrik Johan Ingebrigtsen Tøsse. Vokst opp på Osterøy. Flytter senere til Texas. Her gifter han seg 1960 med en Glennys. I 1960 får de sønnen Carl, 1967 sønnen Jan Glenn og i 1972 sønnen Leon Henrik. Er det noen som vet om de er gift, samboer e.l., eventuelt med hvem? Har disse igjen barn, hvor og når født? Og hva er deres navn? På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Slektsgranskning bør man egentlig gjøre selv, i hvertfall i så nær fortid. Denne burde du ha klart selv. Men her har du noen adresser:Jan Tosse bor i 76N Cliffwood DR, Belton Texas 76513-6319Leon H Tosse bor i : 2906Colton Pl College Station TX 77845-7720Leon H har mail: ltosse@marlin.utmb.eduleon Tosse - kan være Leif har adresse:1201 Holik Dr, College Station , TX 77840,Det er ett par andre Tosse'r i Texas også, men jeg antar at du er på riktig vei.Lykke til videre.Tormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Gjervik

Kanskje han har skaffet seg ny e-mail-adresse, fikk Mailer Daemon som svar. Får prøve igjen, men takk atter en gang for at du hjalp meg et stykke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.