Gå til innhold
Arkivverket

[#7111] Svensk innvandring til Østfold ca 1850

Gjest Carl.Otto R. Seljelid
 Del

Recommended Posts

Gjest Carl.Otto R. Seljelid

Kan noen hjelpe meg med informasjon om en svenske, innflyttet til Kråkerøy/Onsøy 1849. Hans navn var Johannes Jonson Eldig, f 1820 i Krokstad, Bohuslen. Bosatt på Rekvin, Kjøkøy og døde der 1886. Han var gift med Grethe Torsdatter Ødgården(1821 - 85)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Vet ikke hva slags informasjon du er ute etter, men hvis du ønsker å spore ham opp i Sverige anbefaler jeg å legge inn en eterlysning på Anbytarforum Krokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen

Etter god hjelp med mine forfedre vil jeg anbefale :www.slaktdata.orgDer ligger det kirkebøker søkbare på nettet for Bohuslän iallefall. ellers anbytarforum. Takk for tipset om slaktdat.org, det hjalp meg litt videre!Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Granly

Og jeg vil fortsette å anbefale http://www.genline.se Der kan se kirkebøkene og forhørlengder 'in live'. Det koster penger, men for 200,- får du 20 hektiske dager, og da kan du finne mye. Som dere skjønner er jeg virkelig begeistret over dette tilbudet som sammen med Släktdata (nevnt over) er et kjempe tilbud.mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.