Gå til innhold
Arkivverket

[#7142] Jacob Larsen frå Stord ?

Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kan disse være foreldra til Zissela Larsdtr Dahle f. ca 1738 og gift 1763 med lars Larsson Jensaneset?Lars Halversen dahle og Anne Hansdtr g. 1733:Lenkemvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Det er litt seint på kvelden og ei stund sidan eg arbeida med dette no, bygdeboka for Stord er også levert tilbake.Men i følge notater eg har gjort meg stemmer det du skriv at Lars Halvardson Dahle (son til Hallvard Dall 41 år i 1701 i følge Stord BB) og Anna Hansdatter var foreldra til Zidselle Larsdatter Dahle, som igjen ma. var mor til Jacob Larsen (truleg min tipp tipp oldefar).På digitalarkivet finn eg Lars Larson Petarteig f. 1738 gift 31.07.1763 med Zissela Larsdatter Dahle f. 1738 d. 1797. dei står oppført under 'Ekteskapsløyve' pga. beslekta i 2. ledd.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Harald Westerheim

Dette kan vera Jakob Larsen sitt første barn:21. juni 1801 i Valestrand kyrkje 'Døbt Jacob Larsson Sellevig af Fittie Sogn hans Datter kaldet Sidsele' Faddrar:Mathias Stokken(Søre Stokken i Fitjar) Johannes Jørgenson Pladset(Hermannsplass under Hovstad i Fitjar) Roar Halvorson Dyvig Kari Dyvig Sara Stokken(Søre Stokken i Fitjar)=Sara Aanendotter Vikanes(Sjå tidlegare innlegg)Sellevigen=Sælevik under Hovstad.Jakob er ikkje nemnd her ved andre høve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Meinar at den Jakob Larsen eg fann på Jensaneset er den same som han som eg finn i bygdeboka for Bømlo (Moster) busett i Kallevik søre under Håvik. men i bygdeboka er eldste barnet oppgitt til å vera sonen Halvard f. 1805. Sidan eg finn dei gifte i Stord i 1801, så er det vel godt mulig at dei hadde barn som var fødd før 1805 og kanskje då før dei flytta frå Stord til Håvik. Har ikkje funne noko utflytting på dei enno. Det er ikkje sikkert at bygdeboka har fått med barn som event. er fødd før dei flytta hit.Takk for informasjonen, det hadde vore spanande å funne ut meir om dette.mvh Helga Kallevikkanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Her finn eg også Jacob Larsen konfirmert i 1792. Han var då 18 år og budde på Nysæter. Truleg i teneste hjå slekta der. LenkeHelga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.