Gå til innhold
Arkivverket

[#7163] Klara Johannesdotter, Krokstad, Bohuslän


Gjest Vera Ilseng
 Del

Recommended Posts

Gjest Vera Ilseng

Søk i Sverige... Jeg vet at det har vært spørsmål om dette her tidligere, men da har det ikke vært aktuelt for meg. Nå har jeg prøvd diverse linker til svenske nettsteder, men har ikke funnet noe som tilsvarer Digitalarkivet. Det virker for meg som om du må betale for søk og hjelp, hvis materialet for "ditt" område i det hele tatt er på nettet. Kan noen hjelpe?Den jeg søker er Klara Johannesdotter, f.1/4-1899 i Krokstad, Bohuslän. Hun ble konfirmert 7/11-1914 i Krokstad kirke, Hoffoss sokn. I hennes bibel fant vi også et skolbetyg fra Söbbön skola, og hennes navn er stavet Clara. Hennes far skal være Johannes Jakobsen, murer. Johannes var i sitt 2. ekteskap da Klara ble født. Vet at Klara hadde en søster som het Anna, som flyttet til Bergen, og en bror som het Gustav. Klara flyttet til Nes, Akershus, og ble 74 år.Alle opplysninger om steder å søke, blit mottatt med stor takk! Mvh Vera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.