Gå til innhold
Arkivverket

[#7168] Lidstad, Stange Hedm.

Gjest Tor Rustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Er det noen som har arbeidet med denne slekten: OLE POVELSEN LINDSTAD f. 1726, g. med Eli Christophersdatter (1727 1778) (eller var det med Johanne Simensdatter 1725-1782)???Ole Johannesen Hubred(18.06.1856-?)g.Lina Eriksen (1861-?) + to barn utenfor ekteskap med to forskjellige kvinner på Ø.TotenJeg er interessert i utfyllende opplysninger og event. korreksjoner. (er det av interesse har jeg oppl. om etterslekt på Toten) Dett er er et flott forum med et "fint miljø" - det er morsomt både på egne og andres vegne å se all den hjelpen som gis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Jeg kan nå føye til: Ole Povlsen døde 1805, sønnen Christopher døde i 1819 (KIlde:døde / begravde i Stange, DA)Forøvrig er jeg også interessert i om noen har aner til Anne Nilsdatter f.1819 (i mitt første innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Tor Rustad

Tror nå at jeg ved hjelp av bl.a. bygdebøkene i Stange og Vang har fått bekreftet at alt stemmer. Forøvrig viser det seg at Anne Nilsdatter var søskenbarn av sin mann (på farsiden) Ønsker likevel innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.