Gå til innhold
Arkivverket

[#7172] Syver Andersen, Fagerberg i Idd, Østfold


Gjest Johan Fredrik Bockelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Fredrik Bockelie

Søker foreldre til Syver Andersen på Fagerberg gård i Idd. I 1865 står Syver oppført som gårdbruker og selveier på gården Fagerberg. Det opplyses at han er født i Idd Prestegjeld i 1835. Er det noen som kjenner til ham eller hans foreldre. Finner ikke gården Fargerberg i 1801 tellingen. takk for hjelpen Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

I FT1865 står det at Syver er f i 1829.Her giftes de tenker jeg; Syver ANDERSEN Sex: Event(s): Birth: 01 Dec 1829 Father: Anders MATHISEN Marriage: Spouse: Petronelle HALVORSDR Event(s): Birth: 10 May 1834 Father: Halvor OLSEN Marriage: 10 Oct 1855 Place: Idd, Ostfold, Norway (fra VRI på Familysearch)Du må nok på Riksarkivet for å komme noe særlig videre tenker jeg. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Fredrik Bockelie

Takk for hjelpen Laila! Det var raskt svar, og til stor hjelp. Jeg bør kunne klare å komme videre med dette. Vil ta en tur til Riksarkivet og sjekke i kirkebøkene. mvh. Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.