Gå til innhold
Arkivverket

[#7183] Marthe/Martha Haagensdatter, Våler i Østfold?


Gjest Laila Normann Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Normann Christiansen

Er det noen som vet om skjebnen til denne damen: Martha HAAGENSEN Sex: F Event(s): Christening: 20 May 1759 Vaaler, Ostfold, Norway Parents: Father: Haagen MORTENSEN Mother: Berthe HOLGERSDRJeg lurer på om hun kan være den samme som denne Marthe Haagensdatter: 1801-telling KristianiaStoler ikke på fødselsår for fem øre i 1801-tellingen. Finnes det noen bygdebok for Våler i Østfold tro? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Hei!Det finnes bygdebøker for den delen av Våler som heter Svinndal, og resten er ferdig om et par år, forhåpentligvis. Jeg skal se om ikke jeg kan klare å finne ut noe om denne Marthe./kh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Nåja ;-)Fant dessverre ingenting i mine bøker. Men jeg vil tro at du har funnet de rette personene. En kikk i Våler kirkebok for 1759 skulle kunne gi mer informasjon om gårdsnavn o.l. på Marthes foreldre./kh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Takk! Det er vel bare å rase på RA "neste år"....Først skal jeg ha litt sol og margaritas i Florida i jula.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.