Gå til innhold
Arkivverket

[#7188] Fam. Møller i Oslo

Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Er det noen som vet hvem foreldrene til ekteparet Alexander C. Petersen Møller f. ca. 1807 i Oslo og hustruen Ellen Marie f. 1832 i Oslo er? De bor forøvrig i Oslo i 1865 folketellingen. Jeg vet heller ikke når de giftet seg eller dør. Noen tips? Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om du ikke er så heldig at det andre er som har de samme forfedrene, må du nok til kirkeboka. Jeg ville prøvd med ekteskap rundt 1854 pga. alder på eldste barnet. Siden de bor i Trefoldighets kirkens menighet ville jeg prøvd der først og så eventuelt Vår Frelser(Domkirken). Det finnes en skipper Ole Petter Møller i Oslo i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Takk for tips Berit! Forøvrig hadde jeg kanskje trodd at det fantes egne slektsbøker om Møllerfamiliene i Oslo. Så er det noen der ute som vet noe eller har andre tips setter jeg pris på dette. Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.