Gå til innhold
Arkivverket

[#7203] Aagota Knutsdtr f. 1896, bodde på Brunnen under Bo

Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Hvor ble det av denne jenta?Digitalarkivet: 1900-telling for 1233 Ulviks. [7305/4] her er hun oppsatt sammen med foreldra: Knut Olsen Brunnen (f 1867 - d. 1916, fra Ullensvang) og Martha Haraldsdtr (f. 1864) fra Ø-Børve.Er interessert i å vite om noen kjenner til etterkommere av henne eller om hun hadde søsken.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Trygve Utne

Hei!Litt seint, så du har kanskje funne ut dette tidlegare. Ulvik 1 s.238: Ågot fekk 5 sysken. Olina 1902-, Hanna 1904-21, Marta 1907-, Olav 1910- og Tomas 1913-. Ågot (1896-1984) vart gift i 1922 med Johannes Nottveit, Mo og fekk 5 barn. To av syskena vart gifte og fekk barn (Olina i Ullensvang og Olav i Odda). Dessutan kan du lesa om Knut, Marta og borna Tomas og Marta i boka av Oddgeir Bruaset: Nådelaust liv i gåvmilde Hardanger s. 109-110.Helsing Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Litt seint med å takke og, oppdaget dette først i dag da jeg sjekket gamle innlegg av meg selv!Dette er ikke min familie, men jeg hjalp en Amerikaner og jeg skal videresende dette.takk skal du ha.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.