Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#7203] Aagota Knutsdtr f. 1896, bodde på Brunnen under Bo

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hvor ble det av denne jenta?Digitalarkivet: 1900-telling for 1233 Ulviks. [7305/4] her er hun oppsatt sammen med foreldra: Knut Olsen Brunnen (f 1867 - d. 1916, fra Ullensvang) og Martha Haraldsdtr (f. 1864) fra Ø-Børve.Er interessert i å vite om noen kjenner til etterkommere av henne eller om hun hadde søsken.mvh Kjellaug R.P.

• 2 måneder senere...
Gjest Trygve Utne

Hei!Litt seint, så du har kanskje funne ut dette tidlegare. Ulvik 1 s.238: Ågot fekk 5 sysken. Olina 1902-, Hanna 1904-21, Marta 1907-, Olav 1910- og Tomas 1913-. Ågot (1896-1984) vart gift i 1922 med Johannes Nottveit, Mo og fekk 5 barn. To av syskena vart gifte og fekk barn (Olina i Ullensvang og Olav i Odda). Dessutan kan du lesa om Knut, Marta og borna Tomas og Marta i boka av Oddgeir Bruaset: Nådelaust liv i gåvmilde Hardanger s. 109-110.Helsing Trygve

• 1 år senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Litt seint med å takke og, oppdaget dette først i dag da jeg sjekket gamle innlegg av meg selv!Dette er ikke min familie, men jeg hjalp en Amerikaner og jeg skal videresende dette.takk skal du ha.mvh Kjellaug

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.