Gå til innhold
Arkivverket

[#7224] August Karlsen


Gjest Jeanette Kleve
 Del

Recommended Posts

Gjest Jeanette Kleve

Jeg prøver å lete etter min tippoldefar August Karlsen født 1862, Ø.Aker. Ved min oldemor Kristine Jørgines fødsel i 1884, Eiker, står det at han var tjenestegutt på Fossum (Vestfossen). Min tippoldemor Thea Borgersd. Lunde(f 1863) og August ble aldri gift.August har jeg ikke funnet hverken før eller etter Kristine Jørgines fødsel. Vet noen hvor han kom fra eller hvor han ble av?Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Den blir nok ganske vanskelig. Du bør sjekke innflyttere i Eiker (kirkebok) og se om du finner noe om ham der. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

I FT 1865 er det en Carl August Karls. som er 2 år, født i Kristiania riktignok, og som bor i Stupindgaten på Grønland. Med foreldre og 3 søsken. Kan godt hende det er flere aktuelle også - jeg søkte bare på "Aug" + "Karls". Han burde jo finnes i FT 1865 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.