Gå til innhold
Arkivverket

[#7237] Kirstine Marie Boeman (Broeman)

Gjest Mary-Ann Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Kjenner noen hennes opphav ??? Kirstine Marie BoemanGift 1. med Torkhild Hanson på Årsheim (Selje) i 1781Gift 2. m. Aschild Aschildson på Ferstad (Selje) i 1789Takknemmelig for tråder som kan lede meg videre.Mvh. Mary-Ann Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I FT 1801 under Ferstad gård i Selløe står hun oppført som Christine Knudsdt. 49 år. Jeg vet ikke om det etternavnet er til noen hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Hei Berit...Takker for tipset selv om det dessverre ikke er til så mye hjelp. Har funnet Christine skrevet som både Knud, Lars og Rasmusdtr. Sitter helt (forvirret) fast her. Fant en Petter Boemann i Leikanger samme tidsrom, men kom ikke noe lenger med det heller.Igjen takk for at du prøvde å hjelpe. Ha en riktig god og fredelig jul.Mvh. Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei, eg veit ein heil del om Christi Marie, som var Dansk adelsjente. Ho hadde ei syster Anne Johanne. Dei kom til Stadlandet før konfirmasjonsalder, og Anne J. døde det året ho gjekk for presten. Her går en del segner om Christie Marie. Eg har mesteparten av etterslekta hennes nedskrive, og har forska mykje på hennes opphav. Ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.