Gå til innhold
Arkivverket

[#7251] GOD JUL til alle brukere og teknisk personale.

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

En riktig god og fredfull Jul og et Godt Nytt år ønskes digitalarkivets "bakmenn" og brukere i inn-og utland.Vennlig hilsenInger Tysland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Nå er alt i boks! Puh! Kan bare henge meg på jeg også. Ønsker dere alle en gledelig jul og et riktig godt fredlig år 2002!!!!!Juleklem fra Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hjarteleg takk, Olav, for helsinga.Måtte du og alle hine få ei retteleg god jol og eit framifrå godt nytt år.Eg må samstundes nytte høvet til å seie at Digitalarkivet og dei som står bak tiltaket, gjer ein kulturinnsats utan like. Det bør styresmaktene merke seg. Attåt det kjeldetilfanget vi som slektsgranskarar får tilgang til, får verda høve til å gløtte djup inn i kultursoga på ein måte som ho neppe ville fått utan internett - og den haldninga som medarbeidarane i Digitalarkivet legg for dagen. Julegåva i år frå DA er eit godt døme på det, attåt alle dei andre utstillingane og tiltaka dei har bore fram dei seinaste åra.Ha alle ei retteleg god jol og eit framifrå godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg sender også mine varmeste hilsener til dem som arbeider i DA, med de beste ønsker om ei god jul og et godt nytt år. Det samme sier jeg til alle dem "der ute" som er brukere av DA og har vært hjelpsomme med svar i året som snart har gått. Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari  og Øivind H. Thingvold

Vi slutter oss til den lange listen og ønsker alle en riktig god jul og alt godt i det nye året.Dette er et flott forum. Interessant og levende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Arvid Rasmussen

Jeg slutter meg til koret. Særlig viser jeg til det Bjørn Davidsen skriver. Knapt noe annet land har et tilbud som Digitalarkivet. Det sier svært mye om arbeid og holdninger hos fagfolkene som står bak. Dette smitter over på oss brukere også, noe vi ser i villighet til å bistå andre. Vår felles arv er vår felles eiendom.Hjertelig God Jul og Godt Nytt År til alle fra Arne Arvid Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten P. Mortensen

God jul til dere alle !Jeg er imponert over hjelpsomheten som kommer til uttrykk i disse spaltene.Vennlig hilsen Morten P. Mortensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Thee Danielsen

Aldri har vel så mange forskjellige bidragsytere i DAs debattfora gitt sitt besyv med i laget under ett og samme tema. Et forbilde for MMII? Især burde man framheve innleggene fra Bjørn Davidsen og Arne Arvid Rasmussen.Have a Cool Yule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Og midt i romjula henger jeg meg på og ønsker alle "kolleger" en fortsatt god jul og et godt nytt år. Takk til DA for et godt nettsted, som forlengst er blitt min startside. Det er artig å se at et så populært forum fortsatt står som "midlertidig" i overskriften...Hilsen Rune :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J E Haugland

Jeg slutter meg til det som er sagt en rekke ganger allerede. Digitalarkivet er utrolig i sin rikdom, og medarbeidrene gjør en fantastisk innsats.Ett riktig godt og fremgangsrikt Nyttår fra 78 grader N, i minus 20 grader og sterk kuling med snødrift.Jan Erl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette Kleve

Jeg får med dette slutte meg til alle andre og ønske alle og enhver godt nytt år. Vil også benytte anledningen til å takke for all god hjelp sålangt. Fikk forresten bygdebøkene for Eiker til jul, så jeg håper at de kan hjelpe meg (og kanskje andre)videre.Klem Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Ønsker alle et godt nytt år!Kann fortelle at Digitalarkivet i tillegg til det som tidligere har sagts gir øket turisme til Norge - jeg vet om en familie på fire fra USA som var nesten to uker i Norge etter å ha funnet slektinger med hjelp av Digitalarkivet og Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane. De er meget glade over at DA existerer, så jeg takker personene bak DA også for denne familiens regning!Snø-hilsener Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne M. Gilhuus

Slenger meg på....bedre sent en aldri :-) GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE...SPESIELT TAKK TIL DERE SOM HAR HJULPET MEG NÅR JEG HAR STÅTT FAST!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.