Gå til innhold
Arkivverket

[#7299] Peder Olai Olsen f. 22. jan. 1873 Sund

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det nokon som kan gje meg opplysningar om: Peder Olai Olsen f. 22. jan. 1873 g. 15. juni 1892 m. Herborg Oline Ingebrigtsdtr. f. 26. feb. 1868. I folketeljinga for 1900 finn eg dei på bruket Dalen i Kausland i Sund. Er det nokon som kan gje meg opplysnigar om kvar i Sund dette bruket var og om dei hadde fleire etterkomarar enn dei som er nemnde i folketeljinga for 1900, evnt. kvar dei busette seg. Det hadde vore fint om eg kunne fått meir info om desse. Far til Peder Olai var bror til min oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Kausland ligger midt mellom Glesvær og Eide, du tar til høyre før Eidesjøen og følger skilt mot Kausland kirke. Jeg skal se om jeg kan finne mer info om familien din der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dei hadde dottera Astrid (1909-1912) og budde framleis på Kausland då.Søstera til Herborg, Helene som var syerske f.1878, reiste til USA i 1914. Det står i protokollen at ho reiser til familie (søster). Men dei var jo fleire, så det er ikkje godt å seie kven av dei det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte på, men jeg har ikke funnet dem i protokollene.Helene reiste sammen med en Ingebrigt O. Ingebrigtsen som allerede bodde i USA såvidt jeg husker nå. Det kan jo være broren hennes, og at det er derfor det står reiser til familie (søster), kanskje det skal være (hans søster)? Eller kanskje han var hjemme og hentet seg Helene til kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.