Gjest Lars Løkkebø Skrevet Januar 4, 2002 Del Skrevet Januar 4, 2002 HeiEr det noen som har tilgang til kirkebøker eller bygdebøker for Alstahaug. Jeg har med god hjelp i et tidligere innlegg med henvisning til Familysearch funnet ei Ane Johanne Vaernichsdatter, født 1727, døpt 20.04.1727 som datter av Vaernich Joensen. Jeg har en følelse av at dette kan være en av min kones forfedre. I så fall ble hun gift i 1749 med Daniel Pederson fra Bringsli i Valnesfjord.Håper noen kan hjelpe meg med dette og om mulig har informasjon om hennes slekt.Lars Løkkebø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morten Østevik Skrevet Januar 5, 2002 Del Skrevet Januar 5, 2002 Det er vel Alstahaug , Tjøtta og ikke Alstahaug , Levanger ?mvh morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Løkkebø Skrevet Januar 5, 2002 Del Skrevet Januar 5, 2002 Det er Alstahaug i Nordland, det er riktig.Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sissel Endresen Skrevet Januar 18, 2002 Del Skrevet Januar 18, 2002 Jeg vil bare kommentere at navnet Alstadhaug ved Levanger skrives med D. og ikke uten denne som det blir gjort på Helgeland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts