Gå til innhold
Arkivverket

[#7379] 4 søstrer (Haugianarar) frå Hafslo til Romsdalen


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg etterlyser med dette opplysningar om fire søstrer frå Hillestad i Hafslo som alle skal vera flytte til Romsdalen mellom 1815 og 1840-åri:1) Gjertrud Johannesdotter, døypt i Hafslo 24.5.1790, flytteattest til Grytten i 1818 - ?kan vera gift i Grytten 26.11.1832 med Asle Olson Kylling, f. 17982) Astrid Johannesdotter, døypt i Hafslo 26.5.1793, flytteattest til Grytten i 1818 - ukjend lagnad!!3) Ingeborg Johannesdotter, døypt i Hafslo 8.3.1800, truleg flytt til Romsdalen kring 1822 - ukjend lagnad!!4) Christi Johannesdotter, døypt i Hafslo 7.9.1805, gift i Hafslo 24.4.1838 med haugianaren Lars Eielson frå Sundve på Voss, f. der 1813, flytte i 1845 til Kolmandskog eller Lunden i Bud med borni Eiel (1838) og Christiane (1842). Dotteri Anna f. i Bud 1845 - seinare lagnad ukjend!!Har nokon høyrt gjete desse søstrene??Vonar å høyra frå einkvan og takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i dag oppdaga følgjande:1) Gjertrud sin mann Asle Olson var fødd på Rud nordre, Ål i Hallingdal 1797, men lagnaden deira er framleis ukjend.4) Christi sin eldste son, Eiel Larsson, gifte seg til garden Lien i Øksendal og budde der som kårmann i 1900. Kona heitte Guro Olsdotter. Det er framleis eit mysterium kvar det vart av foreldri til Eiel...Fleire opplysningar vert mottekne med stor takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Ingen av søstrene er nemt i Raumdølafolket som omfatter noen familier og ætter i Grytten, bl.a.Kylling. Heller ikke Asle Olsen Kylling, men det har vært kontakt til Hafso. Erik Olsen Kylling f Hundshammer, g m Marthe Amundsdatter Malm, f. 1775 flyttet fra Hafso til Kylling, Grytten i 1818. Søstrene kan selvsagt ha havnet andre steder i Grytten. Mvh OsvR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Olav Beyer

Lars Eielsen døde 19.feb,1861 of druknet sammen med 6 andre da båten kullseilte ute på Sunndalsfjorden på Nordmøre. Om familiens lagnad ellers kan en lese i Ivar Seljedals Sunndalsbok bd. 5 (utgitt 1965)- der er omtale under garden Bruset i Øksendal. (Jeg har dessverre ikke boken tilgjengelig pt.) Med vennlig hilsen Olav Beyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glenn Murray

Det var en liten gruppe fra Hafslo som ble ført inn i tilgangslisten til Kors sogn i Grytten prestegjeld i 1818. Blant dem var søstrene Gjærtrud Johanesdatter Sætre og Astri Johanesdatter Sætre. Jeg mener å huske at følgesvennene var fra gården Hundhammer. (KB for Kors 1818-1836, s595)Videre ble Asle og Gjærtrud viet 26 SEP 1832, hun er ført 41 og han 34 år gammel. Begge var skrevet Kylling ved vielsen og forlovere var Ole Kylling og Daniel Hole. Begge kjente haugianere. Dette miljøet er grundig bekskrevet i boken 'Kristenliv i Romsdalen' av Sigrid Svendsen, men jeg kan ikke huske å ha lest om noen av de du nevner. En annen mulig kilde er 'Grytten Prestegjelds Kallsbok' av M. Rogne.I Grytten prestegjeld finner du haugianere i Kors, Grytten og Hen sogn, mens sognene Voll og Eid fortsatt venter på å bli kristnet ;-)Mer slekt fra Grytten: http://www.murray.as/genealogy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Olav Meyer og Glenn Murray for nye innlegg under dette tema.Mykje har skjedd sidan eg først etterlyste desse søstrene:* Gjertrud Johannesdotter vart gift med Asle Olson Kylling; dei busette seg på Dalereiten, Dale øvre i Hen sokn i Grytten der Asle døydde som kårmann 26.8.1865. Dødsdatoen til Gjertrud har so langt ikkje vore mogeleg å finna!* Astrid Johannesdotter vart gift på Lesja med John Olson, sidan gardbrukar på Sotnakken i Nesset, Romsdalen. Astrid døydde på Istad i Kleive sokn, Bolsøy 17.5.1839.* Ingeborg Johannesdotter var kan henda aldri i Romsdalen. Ho gifte seg i Bergen i 1820 med Lars T. Haarvig, men døydde i Bergen alt 2.12.1825. Ei av døtrene hennar vart gift med ein sjømann frå Vestnes.* Christi Johannesdotter vart so gift med Lars Eielson frå Voss. Dei flytte Bud og derifrå til Meringdal i Nesset der Christi døydde 4.1.1858.Framleis vantar ein del detaljar om desse huslydene, men først og fremst vonar eg å få hjelp til å finna dødsdatoen (og dødsstaden) til Gjertrud Johannesdotter i Hen sokn i Grytten!?Nok ein gong takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.