Gå til innhold
Arkivverket

[#7386] Karl Johan Olsen, f.1850 Kongsvinger, og Karen Ped


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Dette ekteparet finn eg i folketellinga i Ålesund i 1900. Han er då fiskar, men vart seinare handelsmann. Borna deira er fødde i Bud, så dei må ha budd der også (ved dåp av minst 1 av borna er han kalla Karl Johan).Eg har tråla 1865 utan å finne desse to, som då bør vere rundt 16 og 18 år gamle. Har nokon opplysningar å gje, takkar eg på førehand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Kan ikke finne Karl Johan Olsen f. 1850 i Kongsvinger døpt eller konfirmert her i sognet. Har kirkebøkene i base. Når kom paret til Ålesund ? Har en Karl Johan Knutsen f. i Grue 1855 som skal i følge ei bok som nettop har kommet, opplysninger om at en Karl Johan Knutsen skal ha flyttet til Drammensdistriktet i 1887. Hans far var en Knut Olsen fra Våler i Solør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Dei har ein son i Bud 1877, så dei er i alle fall der då. Eg ser ikkje bort frå at fødestads-opplysning kan vere feil, sidan det er stor avstand frå Ålesund til sør i Hedmark.Kanskje gjekk ordvekslinga omtrent sånn - "Fødestad?" - "Eidskog" - "Kvar er det?" - "Like ved Kongsvinger" - "Jaha, då skriv vi Kongsvinger, det har eg i alle fall høyrt om før".(Eidskog er ikkje heilt tilfeldig valt - familien veit at dei hadde slekt på Magnor, men ikkje korleis, og om det var gjennom Karl eller andre sider).Fødselsåret 1850 er sikkert kalkulert ut frå alder i 1900, så ein bør vel rekne med +/- eit par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Familien på Linåsen i Eidskog var Eidskoginger. Dersom denne personen var av de reisende så bodde det flere familier i nærheten av Magnor i Eidskog. Bl.a. en Olof Karlson Lundberg og hust. Anna Maria Larsd. (Svensk ?)Hadde barna Adolf Edvin d.1865- 7 mnd.gl. og Carl Adolf f. 1867. (Se Eidskog b.b. V.s.503-505)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Karl hadde ei dotter som var skriven Karoline, men uttalt Karlene; ho skal vere fødd i Kongsvingertraktene 1874. Seinare born er August Adolf, Kristine Petrine Emilie, Emma Sofie Pauline, alle fødde på Sunnmøre. Peikar desse namna i retning av reisande - antal førenamn og utval?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg veit no at "Kongsvinger" var "Eidskog" for Karl sitt vedkomande; han skal vere frå Magnor. Når avstanden blir stor nok, blir nok geografikunnskapen tilsvarande upresis. Kan det same vere tilfelle med Hamar og Stange? Eg finn nemleg ei 17 år gammal tenestejente Karen Pederdtr i 1865 i Stange, og lurer på om dette kan vere "mi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.