Gå til innhold
Arkivverket

[#7481] To ganger Karen

Gjest Tove Tjøstheim Eek
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Er det noen som kan hjelpe meg videre, hvor kommer 1) Karen Ludvigsdatter Lemvik i fra , hun dør i 1847 på Judeberg, Finnøy ,Rogaland , alder da oppgitt til ca 80 år, hun var gift med Tore Mikkelsen og 2) Karen Meyer Rasmusdatter Lende ( hun er svigerdatter til nr, 1 )hun dør i 1856 i Stavanger , alder oppgitt til 57 år .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K. Eide

Når det gjelder Karen Ludvigdatter Lemvik, burde hun som blir døpt i Nykirken i Bergen i 1766 være en brukbar kandidat.Digitalarkivet: Døypte i Bergen 1668-1815. 47495 Okt 16 1766 Karen Ludvig Lemvig Anna Lemvig NKmvh. Geir K Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K. Eide

Angående Karen Meyer Rasmusdatter, ville jeg sett litt mer på den Karen Rasmusdatter 5 år, som bor på Sandslandet i "Jelsøe",(Rogaland) ved ft 1801.Karen Ludvigsdatter og mannen Tor Michelsen bor i samme strøket ved ft.1801 .Meyer navnet har hun trolig fått som mellomnavn etter den forrige Jelsapresten. mvh. Geir K Eide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Karen Ludvigsdotter høyrer til ei interessant og talrik ætt frå Luster i Sogn. Her følgjer eit utdrag av manuskriptet mitt for sorenskrivargarden Christianeslyst i Solvorn, Luster der eg sdamstundes har markert ein del av dei detaljoipplysningane eg sjølv er ute etter:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 6. Ludvig Christopherson Lemvig, døypt {i Hafslo} 29.12.1724, flytte i ung alder til Bergen der han 21.7.1751 gifte seg første gongen med Cecilia##### (farsnamnet hennar?)Amling. Ho var dotter av##### (namn på foreldri hennar?)og f.##### (dato og stad for fødsli hennar?)men vart gravlagd i Bergen alt 12.7.1754. Ludvig gifte seg so att i Bergen 11.3.1755 med Anna Albersdotter Hercham frå Bergen. Ho var dotter av Albert (Johanson?) Hercham i Bergen og kona Barbro Mikkelsdotter Skram frå Bergen og vart døypt i Bergen 1.1.1724. Ludvig Lmvig var opphavleg barbersvein, men var frå kring 1753 kjøpmann i Bergen der han og Anna vart buande levetidi ut. Anna vart gravlagd i Bergen 27.11.1767, medan Ludvig Lemvig d.##### (dato og stad for dødsfallet hans? – før 1779!)Ludvig Lemvig fekk i alt ni born, fire frå første ekteskapet og fem frå det andre:a. Karen Ludvigsdotter Lemvig, døypt i Bergen 5.9.1751, vart gravlagd i Bergen 19.10.1751.b. Karen Ludvigsdotter Lemvig, døypt i Bergen 24.9.1752, vart gravlagd i Bergen 9.12.1752.c. Christenca Ludvigsdotter Lemvig, tvilling, døypt i Bergen 16.6.1754, vart gravlagd i Bergen 7.8.1754.d. Karen Ludvigsdotter Lemvig, likeins tvilling og døypt i Bergen 16.6.1754, vart gravlagd i Bergen 20.11.1755.e. Barbara Cecilie, kjend som Cecilia Ludvigsdotter Lemvig, døypt i Bergen 27.4.1757,##### (levde i 1779 - lagnaden hennar?)f. Christopher Ludvigson Lemvig, døypt i Bergen 24.6.1759, d. kort etter fødsli.g. Albert Hercham Ludvigson Lemvig, døypt i Bergen 15.4.1761, truleg gravlagd i Bergen 24.8.1763.h. Michael Ludvigson Lemvig, f. i Bergen kring 1763,##### (levde i 1779 - lagnaden hans?)i. Karen Ludvigsdotter Lemvig, døypt i Bergen 16.10.1766, d. på Judaberg, Finnøy##### (dødsdatoen hennar?)1847. Karen gifte seg##### (dato og stad for vigsli hennar?)med Thore Mikkelson##### (dato og stad for fødsli hans?)##### (dato og stad for dødsfallet hans?)##### (yrke og bustad? – tydeleg busette Judaberg på Finnøy!?)##### (talet på søner og døtrer?)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg tek med glede imot fleire detaljopplysningar om Karen Ludvigsdotter og mannen hennar og kan eventuelt kontaktast direkte på .Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ved nærare studium av folketeljingi for Jelsa 1801 ser eg at Karen Ludvigsdotter Lemvig si moster, Giesge Albertsdotter Herkam, døypt i Bergen 28.10.1726, var gift med jekteskipper Rasmus Rasmusson Laland på Sandland i Jelsa, og likeins budde det i Jelsa attmed Karen og Thore Mikkelson ei "jomfrue" Jannike Herkam, f. kring 1731, som òg må høyra til same ætti.Karen, Michael og Barbara Cecilie, dei attlevande borni etter Ludvig Lemvig, vart foreldrelause i ung alder. Kanskje vart dei alle oppalne på Jelsa?? Eg ser forresten at Karen og Thore Mikkelson har kalla opp begge dei to søskeni til Karen, noko som kan tyda på at dei alt var avlidne på den tidi? Det hadde vore interessant å studera kyrkjeboki for Jelsa...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Endel av disse opplysningene var nye for meg, når det gjelder farsnavnet til Cecilia Amling så har jeg ikke kunnet finne det , men jeg kan sende deg det jeg har om Karen Lemvik og hennes etter slekt. Med hilsen Tove , tovt-eik@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Tove Tjøstheim Eek

En takk til Geir K Eide , jeg tror at den Karen Rasmusdatter 3år -1801 på Hetland , i Frue sogn ,Stavanger er "min" Karen Meyer Rasmusdatter Lende , skal prøve å se hva kirkebøkene sier .Karen Ludvigsdatter Lemvik giter seg i 4 juli 1793 i Jelsa med Tore / Thor Mikkelsen / Michelsen , antar at jeg finner opphavet til herr Mikkelsen i dette området . Og til Lars E.Øyane sender deg noen opplysninger via post.Med hilsen Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.