Gå til innhold
Arkivverket

[#7505] Peter Stuwitz, Bergen

Gjest Solfrid V. Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid V. Ormøy

Hans Olsen f.? og Else Margrethe Hansdatter f. 1797 i Bergen, får 7 barn alle født i Bergen mellom 1730 og 1742. Jeg har bare funnet etterkommere fra ett av disse barna (Ane Engel Hansdatter, min 6 tippoldemor) og nå prøver jeg å lete opp de andre. I den sammenheng finner jeg at Peter Stuwitz gifter seg 02.12.1781 med Else Kierstine Olsen. Dessverre så er det ingen alder så jeg får ikke bekreftet der om Else Kierstine Olsen er den jeg leter etter. Noen som kan hjelpe der?De andre barna er som følger:Alche Hansdatter f. 1730, Catharine Margrethe Hansdatter f. 1733, Hans Jørgen Hansen f. 1735, Else Kristine Hansdatter (som nevnt over) f. 1736, Jørgen Hansen f. 1737, Kirsten Hansdatter f. 1742.Er det noen som kjenner noe til disse navnene så hadde jeg satt pris på informasjon. Jeg har problemer med å finne de død eller gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid V. Ormøy

Jeg glemte å nevne at de kan vel også ha kalt seg Olsen til etternavn, men min 6 tippoldemor brukte Hansdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.