Gå til innhold
Arkivverket

[#7518] Lokalhistorie fra Gullverket i Eidsvoll


Gjest Mona Årnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Hei. Jeg vil bare fortelle at Henry Halvorsen og Trond Lunde er ferdige med boken Lokalhistorie Nordre og Østre Gullverket. Boken er innbundet, og innholder både historikk og slektshistorie. En flott bok. Til stor hjelp for oss slektsgranskere. Takk til Henry og Trond som har gjort en flott jobb. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Axel Braathen

Heisann!Dette ser jo interessant ut!Personlig er jeg imidlertid ikke lokalkjent i Eidsvoll. Jeg har fjerne aner fra gården Dorr. Er denne gården omfattet av beskrivelsene i boken?Vennlig hilsenNils Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Fint at du likte boka vår, Mona. Regner med at du kan bidra litt til neste bok: "Lokalhistorie østre, søndre og vestre Gullverket" som kommer ut i løpet av året. Dorr ligger i Langset sogn, og omfattes ikke i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Tron Jeg gleder meg veldig til neste bok. Der vil jeg finne opplysninger om både min bestemor og bestefar sin slekt. Det er morsomt hvis jeg kan bidra med noe. Dere har gjort store framskritt fra første boka! Lykke til videre. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.