Gå til innhold
Arkivverket

[#7539] Sjur Torsteinson - Seim i Hosanger

Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

På digitalarkivet, døde i Laksevåg, fann eg under år 1910 "død 18.03., gr.l. 26.03., Gift gaardbruker Sjur Torstensen, fødd 1838 Seim i Alversund Præstegjeld, siste bustad Holen".Eg har funne Sjur i folketeljingane frå 1865 og 1900. Og eg veit at han vart gift med Synneva Jansdt., Hamre, henne har eg funne meir om i DA. Men er det nokon som kan hjelpe meg med å finne dåpen/fødselen eller konfirmasjonen hans, eller på annan måte kan hjelpe meg slik at eg kan finne ut kven foreldra hans var?Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Sjur og Synneva gift 6.5.1864 i Hamre. Hans far var Thorstein Hansen, hennes Jan Henriksen.Jeg fant en Tosten Hansen gift i Hosanger 8.9.1827 med Guri Johannisdtr. Men finner ingen av dem på Seim (i Hosanger-tellingen) i 1801, så de er vel født etter 1801, og da tror jeg du må til kirkebøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Du finner èn kandidat for Tosten/Thorstein i 1801, forresten, en niåring på Kleivedal. Mens Guri kanskje er datter til Johannes Haldors. og Marte Olsdtr. Seim? Bare gjetting, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk for rask respons. Kor fann du giftarmålet - der Thorstein Hansen og Jan Henriksen var nemnde?Finst det forresten bygdebøker med gardssoge for Hosanger / Alversund der eg kan leite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Sidan du bur langt borte frå Bergen, kan du jo få litt bonus frå ein base som enno ikkje er ferdig, men som i alle høve har noko å by på så langt:I min halvferdige, og knapt det, base over døypte i Laksevåg 1875-, finn eg desse 4 borna til Sjur T og Synneve J.:Johanne, f. 2303, kyrkjedøypt (kdpt.) 1705 1875, adr. Volden under Frydenlund.Karl f. 0703, kdpt. 0204 1877, same adr.Severin, f. 0706 hdpt. 2006, kdpt. 1208 1883, adr. Store DamsgårdRagnhild f. 2009, kdpt. 2510 1885, same adr.Far er paktar alle fire gongene. Der kan vere eit barn mellom 1877 og 1883, men det er enno ikkje registrert og om det finst. I så fall er det ei jente, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Hei!I mine filer har jeg Sjur Torstensen Seim f.1839 på bn.6 Seim i Seim sokn, Lindås nevnt boplass Holen i Laksevåg som pakter. Foreldre Torstein Hansson Kleivdal 1792-1862 gm 1827 Guri Johannesdtr. Fiskeset f.1800 i Seim sokn. Opplysningene er hentet fra Bygdebok for Alenfit II, Seim sokn som dekker årene fra 1800 og oppetter.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Tusen takk for hjelpa! Bygdeboka for Alenfit skal eg tinge på biblioteket. Det er triveleg å lese bygdebøker og bli kjent på nye stader! mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.