Gå til innhold
Arkivverket

[#7541] Christen Thomassen Indyhr og Malena Christensdatte

Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dette paret giftet seg 30.07.1789 i Gildeskål.Christen Thomassen fra Indyhr i Gildeskål og Malena Christensdatter.De skal være født ca. 1765 og 1766 .Christen dør i mars 1837. Er det noen som har kjennskap til dette paret , og som kan fortelle meg hvem foreldrene deres var ? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

1801:Thomas Jacobsen 68 år og enkemann på samme gård kan vel være en mulig kandidat som far til Christen. De er jo begge bønder og selveier av sin gårds part.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Martin Mathisen

Jeg har en del informasjon om forfedrene til det nevnt ektepar - fra Gildeskål i Nordland. Det er for mye til at jeg kan skrive det inn her. Send en adresert konvolutt m/"dobbel porto", så sender jeg 5 ark med opplysninger. Adresse: Johan Martin Mathisen, 8186 Tjongsfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk til begge to for bidrag. Til Johan Martin. Jeg sender frankert konvolutt i morgen .Har noen andre navn fra samme området som jeg legger ved i fall du skulle ha noe kjennskap til de.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.