Gå til innhold
Arkivverket

[#7575] Elen Sofie Magnussen, født 1834, Fredrikshald

Gjest Johan Fredrik Bockelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Fredrik Bockelie

Søker etter foreldrene til Elen Sofie Magnussen, født i 1834 i Fredrikshald. Under FT 1865, oppgis hennes etternavn til Magnusdatter. Under dåpen til et av hennes barn 29.8.1869 i Halden, benyttes også navnet Magnusdatter. Faddere var Inger Magnussen og Ingar Magnussen, Christian Larsen og Anders Magnussen. En av disse kan være hennes far. Kan noen hjelpe? mvh. Fredrik Bockelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Solberg

Familysearch sier følgende:Elen Sophie Magnusdatter (20 år), far: Magnus Hansen, gift med Adolph Olsen (27 år) den 15/11-1854 i Halden, hans far: Ole Evensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Elen Sophie Magnusdtr. døpt 6.4.1834, Halden, foreldre Magnus Hansen og Johanne Andersdtr.Brødre (og faddere): Anders Magnussen f. 1828, Christian M. f. 1831, Martin M. f. 1840. Søstre: Andrine f. 1836 og Inger Marie f. 1843.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei Fredrik Bockelie, jeg har i noen av minne aner fra Halden, navne Magnussen som tilknytning til mitt fam. navn, men veit ikke hvor det kommer fra(!). Men jeg har fått opplysninger om vi skal ha aner/tilknytning til Bockelie slekten! Med hilsen: egil.sundelius@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.