Gå til innhold
Arkivverket

[#7577] Utlytta fra Røros og endte på Kongsberg


Gjest Christina Frøysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Christina Frøysland

Er det noen der ute som har tilgang til et utflytte register fra Røros? En av mine forfedre Michel Jonsen Spell født 27 juni 1743 på Røros. 2.Søndag i advent 1772 er han blandt kommunikantene på Kongsberg og man regner han kom flyttende rett i forkant av dette. Han gifter seg 6 september 1773 med Johanna Børgesdt Schreppen på Kongsberg. Michel dør i 1799.Håper noen kan hjelpe meg med å finne han utflytta...mvh Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Bjørg Rudlang

Hei ChristinaJeg ser det er lenge siden dette innlegget ble skrevet, men jeg håper du fremdeles følger med her og tar kontakt med meg.Michel Jonsen Spell og Johanna Børgesdtr. Schreppen er mine aner også. Deres sønn Jon er min morfars farfars farfar (tror jeg det blir). Jeg har en god del informasjon om denne slekten og er veldig nysgjerrig på din tilknytning.mvh Bjørg Rudlang bjoerg.rudlang@kongsberg.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.