Gå til innhold
Arkivverket

[#7596] Faddere til 3 x Hans


Gjest Hans Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Falch

Søger faddere ved dåben af:Digitalarkivet: Døypte i Bergen 1668-1815. [279839/350]23510 Jan 05 1749, Hans, Moens Falch, soldat. Else Margareta Sommer, i marcken DK. 24169 Mar 30 1760, Hans Sommer, Mogns Falch, dixelmand. Else Magrethe Hansdtr DK. 26837 Sep 09 Sep 14 1777, Hans, Ole Hansen Falch, høkker Malene Tollevsdtr DK.Findes der kopier af kirkebøgerne fra Bergen i arkivet i Oslo?Mvh Hans Falch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei Hans ! Det er stor sansynlighet for at det finnes microfilm eller microfiche på Statsarkivet i Oslo fra Bergen . Skal prøve å se for deg , neste gang jeg reiser opp . Jeg leter jo selv etter Flalch slekt som du vet , og det finnes en egen microfilm om Falch slekten også , som jeg har lett i , som jeg har funnet noe av det jeg har lett etter . Men det kan være at din slekt finnes der også , skal se på dette også .Marie Stephensen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.