Gå til innhold
Arkivverket

[#7610] Martin, Theodor og Henrik STEEN - kvar kjem desse

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

I Buena Vista County, Iowa dukkar sist i 1860-åri opp tre brør frå Noreg, som etter namnet å døma godt kan ha vore bygutar, men kvarifrå kjem dei? Alle utvandra truleg før 1861.Martin Steen, fødd 1835Theodor Steen, fødd 1838Henrik Steen, fødd 1843Tips vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

I emigrantprotokollene for Christiania finner vi en Martin Halvorsen Sten fra Østre Bærum. Han reiste riktignok ikke ut før i 1870, men alderen stemmer godt (36 år). Andre tegn som kan tyde på at han er interessant, er at hans reisemål var Lansing og at reisen er betalt i Amerika. Lansing finner vi i flere stater, men svært mange som hadde dette reisemålet omkring 1870, oppgir Lansing i Iowa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er samd med knut Bryn i at dette er eit godt alternativ, men alt i juni månad 1870 hadde Martin Steen, framleis ugift, vorte eigar av sin eigen farm i Lee township, Buena Vista Co., Iowa.Kanskje er det same mann som i 1880 hadde flytt til ein farm i Forest township, Winnebago Co., Iowa. Han var då 46 år (fødd 1834) og gift med Martha og hadde fem born. Kyrkjebøkene for Winnebago Lutheran syner oss at denne Martin Steen heitte MARTIN TRONDSON STEEN, medan kona heitte Martha Marie Pedersen.Eg finn ikkje Martin Andersson Steen i 1865 i Asker og Bærum. Derimot finn eg i Nord-Odal i 1865 på garden Knapper ei kårkone Martha Olsdotter med son Martin Trondson, ugift, fødd 1834. Kanskje hadde dei eit ættenamn Steen som er utelete i folketeljingi?Men meir lovande er dette: På FamilySearch fins ein Martin Trondson, fødd 13.3.1834 på STEN Aker, Akershus - hmm... Det vert referert til ein ættling Karl L. Andreasen, men korleis får me tak i han??Kan nokon hjelpa meg?Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Sjå på denne i 1801: 264 Aggershuus Agger Agger SteenFørenamn Etternamn Hushaldstatus Alder Sivilstand Yrke Kjønn3309 Anders Thronsen Husfader 44 1te ægtesk. Gaardbruger landværge MEin god kandidat som bestefar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheri Landers

HelloI am reseaching my great grandfather, Nickolai S. Sorensen, born Kristiansand, Norway. He came to America in 1888, via Glasgow, Scotland. In American he went by the name Swanson. On his marriage appliccation in Seattle, Washington in 1894, he listed his parents as father, Sven Svensen and mother, Torborg Nelson. I was sent an 1865 census that shows a Soren Sorensen and Torborg Nielsdatter. I am looking for the 1875 census that may reveal more family members including the name of my great grandfather, Nickolai. My informer did indicate a Nicolai Severin Sorensen being born in 1859 to Soren Sorensen and Torborg Nielsdr but thought he died. My informer could do no more for me as she said she is unfamiliar with the Kristiansand or Kristiansund are. Can you help me find my family members?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Hello, Cheri!You have hit the pencil which is used for follow-ups. Please repeat your query as a new subject. The link is called "New topic" (or "Legg inn nytt tema" if you have come through the Norwegian entrance).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg tror kanskje jeg har en Martin Trondsen Steen som kan passe. I den delen av kirkebøkene for Aker som finnes i Digitalarkivet og som går fram t.o.m. 1834, finner vi en Martin (f.13.3.1834) som iflg. avskriften var sønn av Thore Andersen og Ingeborg Halvorsdatter på Steen under Rødtvedt. Han burde altså være en Thoresen og ikke Trondsen, men så viser det seg at det samme paret fikk sønnene Andreas og Ole Christian i 1828 og 1830, og da kalles faren Thrond Andersen. Trolig er farens navn skrevet feil i kirkeboka da Martin ble døpt eller kanskje helst lest feil ved avskrift av boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Nystrøm

I alle fall hadde ikke Anders Trondsen Steen noen sønn ved navn Martin. Han hadde en sønnesønn ved navn Anton Martin Steen, som ble født 3/7-1834 på Steen. Han kom imidlertid ikke til USA. Etter hans død emigrerte enken, Maren Sofie, til Chicago med 4 av barna (1906).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Nystrøm

Det gikk dessverre litt fort her: Den Martin som Knut Bryn refererer til, er egentlig Anders Trondsen. "Thore Andersen" er Thron Andersen Steen, f. 8/1-1802, g m Ingeborg Halvorsdatter Thorstad. Thron var nest eldste sønn av Thron Andersen Steen. Thron Andersen hadde sønnene Andreas og Charles, men paret kan godt hatt yngre barn som jeg ikke har registrert (Theodor, Henrik). mvh Odd Nystrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Det ble litt vanskelig å følge med i svingene her. Odd skriver at Anders Trondsen Steen hadde en sønnesønn som het Anton Martin Steen og som var født 3/7-1834. Dette må være en annen Martin enn han jeg fortalte om. Han ble nemlig f. 13/3 og dpt. 10/8-1734. Så sier Odd at den Martin som jeg refererer til, egentlig er Anders Trondsen og at Thron Andersen hadde sønnene Andreas og Charles. Dette virker litt forvirrende og jeg vil derfor "sitere" fra kirkeboka: Dpt. 17.8.1828: Andreas. Far: Gaarmand Thron Andersen, Steen under Rødtvedt. Mor: Ingeborg Halvorsd. Dpt. 14.3.1830: Ole Christian. Far: Gaarmand Thron Andersen, Steen under Rødtvedt. Mor: Ingeborg Halvorsdatter Dpt. 11.6.1832: Karen Kirstine. Far: Thron Andersen Steen. Mor: Ingeborg Halvorsdatter Dpt. 10.8.1834: Martin. Far: Thore Andersen, Steen under Rødtvedt. Mor: Ingeborg HalvorsdatterKan Charles være identisk med Ole Christian, og kan den navneformen tyde på at også han dro vestover? I Familysearch finnes en Andrew T. Steen som ble født i Akershus i 1828. Jeg vet ikke hvem som har lagt dette inn, men kanskje kan også denne navneformen tyde på at Andreas emigrerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er svært takksam for dei nye oppplysningane som er framkomne her om Steen-ætti. Det kan sjå ut som sporet til Steen under Rødtvedt i Aker er svært lovande, og meir spanande vert det å sjå om Thron Andersen Steen og Ingeborg Halvorsdatter òg hadde born Theodor (1838) og Henrik (1843). Er det nokon med tilgang til kyrkjebøkene for Aker som kan svara på dette?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg gløymde å nemna: Andrew Steen, 51 år, fødd i Noreg, er i 1880-teljingi nemnd som farmar i Glenwood township, Winneshiek Co., Ia. med kona Wilhelmine, 46 år, fødd i Hamburg og to døtrer, Dinah, 26 år, fødd i Noreg, og Amanda, 7 år, fødd i Iowa. Wilhelmine må vera kone nr. 2, for mor til Dinah vert sagt å vera fødd i Noreg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Nystrøm

Nå skal jeg sjekke papirene mine i ro og mak i kveld, og håper å komme med noe mer håndfast. Lars: Het Andrews kone Schultz til etternavn? Jeg kan påta meg å sjekke kirkebøker til lørdag :) mvh Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Etternamnet til Andrew Steen si kone går diverre ikkje fram av folketeljingi. Odd, er du interessert i fleire opplysningar om denne ætti i Amerika, so kan eg senda deg det eg veit. Det er spesielt Theodor eg er interessert i, for kona hans har røter i Luster kommune. Eg vonar elles at du finn fleire opplysningar og takkar og bukkar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg kan leggja til at Theodore Steen gifte seg i Ft. Dodge, Iowa 28.5.1866 med Randi Eline "Ellen" Suckow, fødd i Winnebago Co., Illinois 11.5.1848, dotter av skomakar Lars Johan Suckow frå Hafslo i Sogn (utv. 1845) og kona Sigrid Iversdotter frå Bø i Vang, Valdres.Etter å ha slost i Borgarkrigen (1861-1865) fekk Theodore arbeid som postagent med jarnbanen, og huslyden budde ei tid i Ogden, Utah og sidan i Omaha, Nebraska der Theodore døydde i 1880 og Ellen i 1881. Dei fekk fire born i lag.Vonar på at opphavet til Theodore Steen kjem for ein dag... Eg vil tru han må vera frå Steen under Rødtvet i Aker...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Nystrøm

Ja, her er resultatet fra besøk i Riksarkivet for å finne ut om Martin, Theodor og Henrik Steen stammer fra Steen gård i Aker. Foreløpig har jeg funnet at Martin og Theodor er sønner av Thron Andersen Steen fra Steen under Rødtvedt i Aker. Henrik har jeg ennå ikke funnet, men har kun hatt anledning til å se gjennom klokkerboken for Aker (1843). Jeg skal se gjennom ministerialbøkene nærmere, samt sjekke utflytting fra Aker (og Oslo). Knut Bryn har truffet "rett" Martin i sitt innlegg. Da jeg sjekket ministerialboken, viste det seg at faren ganske riktig var angitt som Thore Andersen. Nå er jeg sikker på at dette skal være Thron Andersen: Morens navn er Ingeborg Halvorsdatter, og to av fadderne er Andreas Andersen Steen og Jørgen Andersen Steen (min tippoldefar). Andreas og Jørgen var brødre av Thron. De hadde ingen bror ved navn Thore. I innleggene er også Andrew T. Steen og Charles August Steen nevnt. Disse ble døpt henholdsvis Andreas Thomas Thronsen (20/1-1828) og Carl August Thronsen (30/8-1836), og var brødre av Martin og Theodor. Martin og Theodor var sønnesønner av Anders Thronsen Steen, som var gift med Marie Torkilsdatter. Jeg har ikke funnet foreldrene til Anders, men Marie har aner fra Grorud, Tokerud og Tøyen gårder i Aker. Dette kan du lese om på min hjemmeside http://www.onystrom.com. Ved å gå inn på hjemmesiden min, og klikke på "Endret siden sist", vil du også finne en etterkommerrapport for Anders Thronsen (i Word-format). Hvis dette skulle vise seg å være riktig Steen-familie, sender jeg gjerne flere opplysninger etter hvert som de dukker opp. Hilsen Odd Nystrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er svært glad for at du Odd i dag har stadfesta sambandet mellom Theodor Steen og resten av Steen-ætti! Tusen hjarteleg!Skulle fleire opplysningar dukka opp om Theodor, er eg svært interessert. Eg har høyrt gjete at Theodor med fleire ættlingar, kan henda foreldri og fleire av søskeni(?), skal ha utvandra til Amerika i 1851, men dette treng stadfesting...!No får eg studera litt på heimesida di!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.