Gå til innhold
Arkivverket

[#7634] Halvor Halvorsen Rudlang fra Nord Aurdal


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei lurer på om noen kan hjelpe meg med denne karens kone.HalvorHalvorsen er født 13 mai 1799 og dør 16 november 1886. Hvem var han gift med og hvor mange barn fikk han. Takker for all hjelp jeg kan få Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Hei.Tror jeg har 2 søsken av han Thor Halvorsen f. 1794 og Kari Halvorsd.f.1798.Han foreldre tror jeg er Halvor Halvorson Rudlang f.1752 og Sigri Sigri Olsd/Torsd. f. ca.1770 er litt usikker på hennes etternavn.Håper noen har noe mer om disse. Mvh.Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Dette kan jo være den Halvor Halvorsen, 66 år, som i 1865 bodde på bruket "Torten" under Rudlang. Han var g.m. Anne Larsdatter, 61 år, og hadde i 1865 den ugifte datteren Astrid, 28 år, boende hjemme hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Ja jeg er rimlig sikker på at det er han.Jeg har overtatt noen papirer på denne siden og der står det at han var gift med Anne Gulliksdatter.Da ble jeg usikker på om han faktisk kan ha vært gift 2 ganger. Mvh.Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.