Gå til innhold
Arkivverket

[#7638] Wiik Manger (Øygarden)

Gjest Olav Gatland
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Gatland

Er det noen som "kjenner til" paret Lars Nilson, Wiik og Aria Marie Monsdtr. bosatt Wiik Øygarden. Paret fikk barna: Nils f.ca 1748. Mons f.1759 Marta f.1761 Magdeli f.1764 Anders f.1767 alle født i Wiik. Finner ingen av dem døde før 1801,samtidig som jeg heller ikke finner dem i folketellingen 1801. Er intresert i deres alder. Kjenner til at kirkebøkene fra før 1759 gikk med i en brann.Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Hei.Det vart halde skifte etter Lars Nilsen Vik 5. nov 1793. Arvingar var enkja Karie (også kalla Aria og Maria) Monsdatter og fem born. Dei heitte Nils, Anders, Johanne, Anna og Martha.Eg ætter sjølv etter Lars og Aria, så dersom du oppgjev e-post adressa di, så kan eg senda deg dei opplysningane eg har om etterkomarar etter deiMvh Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland

Tusen takk for opplysningene. Jeg er selvfølgelig intresert i parets etterkommere,min kone ætter fra Lars og Aria. Min e-post adresse:olav-gat@online.no (har litt problemer med alfakrøllen)Hilsen Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.