Gå til innhold
Arkivverket

[#7645] Forsvunnen sjømann, Adolf Andreassen

Gjest Odd Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Sande

Min onkel, Adolf Herman Andreassen, f. 20 jan. 1884 i Bergen, rømde frå skipet sitt i New York 9.april 1908. Ingen har høyrt noko frå han sidan. Er det nokon måte å finne ut kva som hende med han? Alternativa er mange: Han kan ha omkomme, skifta namn, reist til andre stader, osv.Folketeljinga på Ancestry Com for 1910 i NY er for svær til å søkje gjennom. Har nokon gode idear til søk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Ja, har sjekka Ellis Island, men ikkje funne ein som høver. Sjømannsprotokollen i Bergen fortel at han rømde frå skipet "Frey" 9. april 1908. Han er nok då ein illegal immigrant, og er ikkje registrert på Ellis Island. Dersom han framleis lever i New York i 1910, skal han vere på Census då, men det er ein kjempejobb å leite der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Ja, har sjekka Ellis Island, men ikkje funne ein som høver. Sjømannsprotokollen i Bergen fortel at han rømde frå skipet "Frey" 9. april 1908. Han er nok då ein illegal immigrant, og er ikkje registrert på Ellis Island. Han kan også ha teke hyre på amerikanske skip (betre betalt der), men eg veit ikkje om det finst sjømannsprotokollar for desse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Skipet Frey er registrert på Ellis Island, men jeg finner ikke det i 1908. Det var kanskje ikke passasjerskip i 1908, og da ble vel kanskje ikke sjøfolkene registrert inn. Det er ikke registrert inn noen på Ellis Island på Frey før i 1915-1918 Nå vet jeg ikke reglene for når de begynte å levere inn mannskapslister for båtene på EI.Det ser ut som agent for SS Frey i 1915 var J. M. Winchester & Co. Agents. Det ser og ut som om det denne seilingen var kun en som ble rapportert til myndighetene via EI, og han måtte til lege. Uansett hva jeg søker etter, kommer det ikke opp noe på 1908. Etter det jeg har sett på andre skip, har det blitt rapportert inn (på EI) alle endringer i mannskaps-lister., og opprinnelige mannskapslister har blitt levert inn. Her står det hvem som har stukket av, mønstret av og mønstret på.Men, din Adolf er et mysterium.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

I fylgje sjømannsprotokollen i Bergen mønstra han på "Frey" i Bergen 5. nov. 1907 med kurs for NY. Det må vere minst ein tur tidlegare. Eg veit ikkje om den opplysninga hjelper. Eg får prøve å finne fleire opplysningar om "Frey" i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Finner ikke Frey på EI før 1917. Banna bein. Ser at den reiser inn både via Kristiania, Las Palmas og Barbados. Dette altså i årene 1917-20. Tror dette var en lastebåt el. Det kan jo være at hr. Adolf hoppet av et annet sted, selvom det står i sjømanns-rullene at det var NY. De eneste som er på EI fra denne båten er faktisk de som er nevnt avmønstret eller rømt.Jeg tror vel kanskje du har "tatt på deg" en relativt umulig oppgave. Som du selv antyder, han kan ha omkommet, han kan ha byttet navn, han kan ha reist langt av gårde, eller han kan ha mønstret på en annen båt. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Sande

Du har sikkert rett. Eg får legge problemet tilside, kanskje noko dukkar opp seinare. I alle fall: Tusen takk for gode forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.