Gå til innhold
Arkivverket

[#7671] Hans Johnsen Lindgaard, Trøndelag og Troms.

Gjest Randi Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Johansen

Hans ble født ca 1786, Beistad i Nord-Trøndelag. Han reiste rundt og var med på å bygge kirker. Etter å ha vært i Flakstad i Lofoten, kom han til Lenvik i Troms, hvor han var med på å bygge Lenvik kirke. Han giftet seg i Lenvik kirke med Johanna Hansdatter/Amundsdatter 21 november 1822. Hun var fra Trondheim. Johanna og Hans bosatte seg i Lenvik og fikk barna:Bendix Andreas Hansen Lindgaard John Amund Anna Regina Johannes Richard Johanna Bergitte JohnEr det noen som vet mer om Hans Johnsen Lindgaard ? Jeg tror han sluttet å bruke Johnsen-navnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Johansen

Det så veldig rotete ut med barnas navn.. Jeg prøver igjen: Bendikx Andreas Hansen Lindgaard, John, Amund, Anna Regina, Johannes, Richard, Johanna Bergitte og John.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Gøran Henriksen

Ser at det er et par år siden du sendte inn dette innlegget. Hans er min tipp tipp tippoldefar. Har endel info dersom du er interessert.Ta kontaktGøran goerhenr@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.