Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#7676] Anna Andersen f. 1889 i Fredrikstad?

Recommended Posts

Gjest Nina Olsson

Hei, jeg leter etter min oldemor, Anna Andersen. Hun var født 20 oktober 1889 i Fredrikstad. Det var i hvertfall det jeg fikk opplyst da jeg ringte kirkevergen i Drammen. Det er nemlig der hun er begravet.Hun giftet seg med svenske Axel Lambert Olsson en gang etter 1900 (tror det var i 1907). Jeg vet ikke hvor de giftet seg.Hun skal ha vært med i Pinsemenigheten. Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/93630-7676-anna-andersen-f-1889-i-fredrikstad/
Del på andre sider

Gjest Nina Olsson

Hei, Berit, og takk for svar. Jeg har sjekket i kirkebøker for flere Østfold-byer, men uten hell. Har også prøvd å finne vielsen både i Drammen (siden de bosatte seg der) og i flere Østfold-byer. Der har jeg heller ikke funnet noe.Hvor stor er sannsynligheten for at de kan ha giftet seg i Sverige og så kommet til Norge etter det? Alle barna, så vidt jeg vet, er født i Drammen. Er det i såfall noen som vet om noe sted på internett hvor jeg kan søke?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.