Gå til innhold
Arkivverket

[#7694] Etterslekt etter den "gamle" Hubred-slekten, Vang,

Gjest Tor Rustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Jeg søker etterkommere etter barna til Ole Johannesen Hubred (f. 18.06.1856) Det siste sporet er FT 1900, Hubred, Vang: Lister opp Ole's barn med Lina Eriksen:Ole Olsen f 1886 (Ole er muligens identisk med en Ole f. 20.12-86, som emigrerte til USA 03.04.1907??)Johan Olsen, f. 1888Erik Olsen, f. 1893Lina Olsen, f. 1895Sigurd Olsen, f. 1897Gina Ågot Olsen, f. 1900Anne Olsden, f.1890Marte Olsen, f. 1892(Hubred ble solgt ut av slekten noe senere) Utfyllende opplysninger om Hubrred mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mai Britt Husom

Jeg vet hvor Erik Olsen Hubred forsvant. Se Vangsboka g.nr. 153-177. side 567 Dørum-elva. Erik Olsen Hubred f Stor Hubred 18-10-1893 død 20-10-1839 g Petra Johansen Palerud f Holsveen Nordre Hol 12-10-1896.Petra ble gammel. Petra og Erik brukte Paradis til de dom til Dørumselva.De har 10 barn sammen.Jeg kjenner noen av disse. Vennlig hilsenMai Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Tusen takk!!Pussig - rett etter at jeg la inn dette innlegget fikk jeg kontakt med en etterkommer etter barn nr. 6,Åge, født ettter 1900.Om noen av de du kjenner har noe å bidra med og/eller ønsker det jeg har på slekta, be de ta kontakt!Tor Rustad Rustad 23850 Lena611-60381 tor.rustad@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Heidi Karlsen

Jeg kjenner til noen som heter Hubred i Sandefjord. Det er min barndomsvenninne. Du kan maile meg på heikarls@online.no. Slekten hennes kommer fra Stange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er nok en annen Ole Hubred jeg har. Ole Petter Johansen Hubred f. 1/7 1885 Hubred, Kolbu. Faren var Johan Petter Martinsen f. 10/3 1860 Gran eie.Min Ole Hubred emigrerte 19/11 1892 fra Christiania sammen med Anne Hubred. Jeg har adresse til denne slekta i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Til Heidi;takk skal du ha. Om de du kjenner er av samme slekt og er interessert i opplysninger kan de maile meg på torelisa@online.noJeg har; med god hjelp av May Britt satt sammen en lang anerekke + mye på etterslekt.Til Berit: Ja, det er en Hubred-slekt på Toten også. Takk for responsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Heidi Karlsen

Jeg har fått info fra venninna mi at hennes farfar og oldefar het Kristian og Erik Hubred...Er det noen som har info om de ville vi blitt glag. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.