Gjest Lill-Reidun Andersen Skrevet Februar 1, 2002 Del Skrevet Februar 1, 2002 Hei Eva. Er du fra Simensbråten siden du kjenner til Britt. Du lurte på om vi var i slekt og nå kommer jeg med samme spørsmål. Har du slekt på Simensbråten eller i Bekkelaget? Kjenner du til Reidun født 1930? Hilsen Lill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eva McKenna Skrevet Februar 1, 2002 Del Skrevet Februar 1, 2002 Jeg er fra Nedre Bekkelaget, like ved Paddehavet! Jeg kjenner ikke Britt, men støtte på henne via Dag Jarnøy og Bekkelagets Lokalhistoriske forening. Jeg tror det var en annen som lurte på om du var i slekt med henne! Jeg har ikke slekt på Simensbråten.Med hilsen Eva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lill-Reidun Andersen Skrevet Februar 2, 2002 Del Skrevet Februar 2, 2002 Hei Eva. Min mor gikk på Bekkelaget skole, hun begynte på skolen i 37-38. Har noen fine klassebilder derfra. Hilsen Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts