Gå til innhold
Arkivverket

[#7746] Hvor forsvant Josef Kristoffersen hen fra Sogndal?

Gjest Torleif Odland
 Del

Recommended Posts

Gjest Torleif Odland

Dette har blitt en nøtt, eller kansje som "nål i høystakken". Josef er født i Selje 24.11.1873, har i 1900 jobbet som baker på Skaaluren Verft i Sunnhordaland,der han drev et lite bakeri han er registrert som fader til et barn i Sogndal, født 13.6.1905. Men etter dette er han som "sunket i jorden." Jeg har sjekket over alt, død, vielse, inn og utflyttede, og utvandrede. Har noen et råd til meg. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg vil ha prøvd å finne etterkomarar etter syskena hans for å sjekke om der er kunnskap å hente der. Systrene Wilhelmine og Rasmine er begge på Osmundsvåg i 1900, broren Ole er bakar i Fana; alle tre gifte, minst 2 har etterkomarar, men systera Samuline (Lina) bur i Bergen er ugift i 1900, så då heldt ho gjerne fram med det óg. Systera Kristofine finn eg ikkje i fyrste runde. Elles kan du ta kontakt med Jan P Hoddevik i Selje - eg veit ikkje e-post-adressa hans, men prøv her eller i ei news-gruppe (eller telefonkatalogen..)Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Samulina i Bergen, var det Lina Christoffersen som dreiv systove i Nordahl Brunsgate 5? Ho var fødd 17.9.1962. Ei Lina Christoffersen døydde i Bergen 17.10.1947. Døsdmeldingi hennar er registrert i Bergens dødsfallsprotokoll på side 433. Der vil det stå namni og bustadene til ervingane hennar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg har berre gått ut frå at det var ho, sidan der står f.år 1860 i tellinga, men Samulina Nordre Silden var f.17.09.1860, så dersom du veit at sydama var f.1862, så er det då ikkje henne. Eg ser forresten at du skriv 1962, så då kan det hende at årstalet inneheld 2 trykkleifar frå di side? (- fødselsdatoen er 17.09 på begge to).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg seier meg lei for trykkleifen! Eg ville vera rask...Lina Christoffersen, sydama i Bergen, er oppgjevi fødd i SELJE 17.9.1862, men alderen oppgjevi i folketeljingi frå Bergen for 1912, er ikkje alltid å stola på.. (sjølv om nokre kvinnfolk lyg støtt når det gjeld alder....) Har du to personar med same namnet fødde i Selje på same dato med to år imellom??I lag med Lina i 1912 finn me òg ei døvstum sypike med namn Rikka Monsen, fødd på Vedvik 5.12.1891, og tenestejenta Martha Hagenæs, fødd på Hagenæs 17.10.1884.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Dere gir meg noen gode tips, takk skal dere ha, men Josef er som sunket i jorden, muligens bør jeg konsentrere meg noe mere om Bergen, har tenkt denne muligheten, siden flere av hans søsken har havnet her. Skulle noen finne en ledetrå om Josef, så vil jeg takke for beskjed. Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Torleif, det ville ikkje skada å kontakta Statsarkivet i Bergen og be dei om å sjå etter kven som var ervingane etter Lina Christoffersen som døydde i Bergen 17.10.1947! Om det er rette Lina, so vil Josef eller borni hans vera mellom ervingane...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.