Gå til innhold
Arkivverket

[#7754] Anders Larsson Haugen, f. Luster 1860, jarnbanearb


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anders Larsson Haugen, fødd på Haugen i Gaupne sokn, Luster 13.6.1860, gifte seg i Rindalen på Nordmøre i 1890 med Mali Olsdotter, fødd i Rindalen i 1862. Anders var først vegarbeidar og sidan jarnbanearbeidar. Me kan følgja bustaden gjennom barnefødslene, først i Orkdal, so i Meldal og so i Nedre Stjørdalen. Men kvar vart det av dei sidan??Kjende born:* Ludvig Bernhard Haugen, f. i Orkdal 1891.* Ole Aneus Haugen, f. i Meldal 1892.* Jon Haugen, f. i Meldal 1895.* Bertine Haugen, f. i Meldal 1897.* Olav Haugen, f. i Stjørdalen 2.5.1900.Fleire opplysningar om denne huslyden mottakast med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Grethe Flood

Dette temaet har stått ubesvart helt siden februar 2002, så det skal vel godt gjøres at du ikke har funnet svar i løpet av de seks årene som er gått… Men jeg børster støv av det likevel, og har funnet følgende:På dåpen til sønnen Ludvig Bernhard står det attest til Steinkjer i 1906 - Sør-Trøndelag fylke, Orkdal, Ministerialbok nr. 668A09 (1881-1895), Fødte og døpte 1891, side 114. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1081&idx_id=1081&uid=ny&idx_side=-119>Lenke og jeg finner ham konfirmert i Steinkjer 26. august 1906, - Nord-Trøndelag fylke, Steinkjer i Steinkjer, Klokkerbok nr. 739C03 (1898-1908), Konfirmerte 1906, side 107 #19 LenkeAnders Larsen Haugen ble gravlagt i Meldal i 1948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg. Nei, denne huslyden har eg fått heller lite tilleggsopplysningar om, so her står det framleis ein ''jobb'' å gjera. Men på grunn av manuskriptinnspurt på eit anna band, lyt eg lata denne saki liggja forebels.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.