Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#7754] Anders Larsson Haugen, f. Luster 1860, jarnbanearb

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anders Larsson Haugen, fødd på Haugen i Gaupne sokn, Luster 13.6.1860, gifte seg i Rindalen på Nordmøre i 1890 med Mali Olsdotter, fødd i Rindalen i 1862. Anders var først vegarbeidar og sidan jarnbanearbeidar. Me kan følgja bustaden gjennom barnefødslene, først i Orkdal, so i Meldal og so i Nedre Stjørdalen. Men kvar vart det av dei sidan??Kjende born:* Ludvig Bernhard Haugen, f. i Orkdal 1891.* Ole Aneus Haugen, f. i Meldal 1892.* Jon Haugen, f. i Meldal 1895.* Bertine Haugen, f. i Meldal 1897.* Olav Haugen, f. i Stjørdalen 2.5.1900.Fleire opplysningar om denne huslyden mottakast med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• 6 år senere...
Gjest Grethe Flood

Dette temaet har stått ubesvart helt siden februar 2002, så det skal vel godt gjøres at du ikke har funnet svar i løpet av de seks årene som er gått… Men jeg børster støv av det likevel, og har funnet følgende:På dåpen til sønnen Ludvig Bernhard står det attest til Steinkjer i 1906 - Sør-Trøndelag fylke, Orkdal, Ministerialbok nr. 668A09 (1881-1895), Fødte og døpte 1891, side 114. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1081&idx_id=1081&uid=ny&idx_side=-119>Lenke og jeg finner ham konfirmert i Steinkjer 26. august 1906, - Nord-Trøndelag fylke, Steinkjer i Steinkjer, Klokkerbok nr. 739C03 (1898-1908), Konfirmerte 1906, side 107 #19 LenkeAnders Larsen Haugen ble gravlagt i Meldal i 1948

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg. Nei, denne huslyden har eg fått heller lite tilleggsopplysningar om, so her står det framleis ein ''jobb'' å gjera. Men på grunn av manuskriptinnspurt på eit anna band, lyt eg lata denne saki liggja forebels.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.