Gå til innhold
Arkivverket

[#7778] Henrik Torkildsen, f. 1797 i Luster i Sogn, skomak


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Henrik Torkildson, fødd i Utladalen på fjellet mellom Luster og Årdal i januar 1797, vart i eit skifte frå 1829 sagt å vera skomakarmeister i Stavanger. I eit anna skifte frå 1833 var han framleis skomakarmeister, men då busett i Kristiansand.Er det nokon som veit noko meir om denne mannen og eventuelt om huslyden hans??Takkar hjarteleg for eikvar hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Mor til Henrik heitte Sophie. Folketeljingi 1865 syner ei Sophie Henriksen, fødd i Øiestad i 1836, som tenestejente hjå skipsreiar Samuel Eyde på Tyholmen i Arendal. Henrik ser ut til å ha vore "mobil". Kan Sophie frå Øiestad vera dotter hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Jeg mener å huske at du har hatt endel med Gaupne å gjøre. En Kathrine Rahm var jo derfra, Hun var gift i Denver og ble meget nær 100 år. Kan du huske når hun døde og har du også når hennes mann Ola døde?. Det var en gang på 1950 tallet. Ola var en bror av min bestemor.Adressen til " de registrerte døde i California" er den tilgjengelig. Jeg har ett par stykker jeg holder på å undersøke.mvh Tormodtormod.thoresen@nett-tjenester.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

A. Katrina Rahm døydde 16.2.1995, truleg i Lakewood, CO.Dødsregisteret for California finst fleire stader på nettet, men den enklaste å nytta er truleg denne:Lenke til!Og kan henda er det nokon som finn att Henrik Torkildsen til meg ogso?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil i kveld gjerne få nytta høvet til å trekka fram att dette gamle problemet frå Sørlandet, som eg aldri har fått noki løysing på. Kanskje er det kome til nye lesarar dei siste fire åri som kan hjelpa meg på veg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.