Gå til innhold
Arkivverket

[#7800] Søker - Ringsaker Etterfølger etter Johannes Monse

Gjest Britt Ringstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Ringstad

Søker etterføger etter Johannes Monsen F. 1835 og hustru Agnette Andersd.F.1839.Deres barn som jeg har navn på er : Mathias F.1859 - Anton F.1863 - Edvard F.1867 og Ideus F.1869.Er det noen som kjenner til denne familien er jeg takknemmelig for svar. M.V.H Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg reknar med at dette må vera den Ideus som du leiter etter:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1900-teljingi for "en hustomt" under Gnr. 51, bnr. 9, Gisti i Våler (Solør):1639 1 Ideus Johannesen m b Hf g Landhandler, jordbruger 1869 Simenstad, Ringsaker N S1640 Anna Johannesen k b Hm g Husgjerning 1868 T N S1641 Johan Johannesen m b S ug 1893 T N S1642 Jørgen Johannesen m b S ug 1895 T N S1643 Johanne Anderssen k b Svigermoder e Føderådskone 1824 Hof, Solør N S~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Ringstad

Hei Lars !Tusen takk for svar, dette stemmer , dette er min mann`s bestefar. Kenner du til noen av de andre !Finnes det forsatt etterfølgere i Ringsaker ?M.V.A Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Hansen

Hei Britt! De personene du spør etter, er også en del av min familie, på min stemors side. Har opplysninger om Edvard Johannessen f.1867 og hans etterkommere. Det skal være flere som fortsatt bor i Ringsaker. Disse opplysningene tar litt plass, så jeg vet ikke om det beste kanskje hadde vært å sende deg dette i "vanlig" post? Om du sender meg adressen din , på min private e-postadresse, skal jeg samle sammen det jeg har av opplysninger og sende til deg. Kan ta litt tid. Adressen er: per3@online.no Mvh. Per Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.