Gå til innhold
Arkivverket

[#7817] Sigurd og Hilda Marie Gundersen , Eidsvoll.


Gjest Ellen M.Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen M.Iversen

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om hvem foreldrene til Sigurd og Hilda var ?Sigurd Gundersen ble født 1896 på Myrer, Eidsvoll. Han hadde fem søsken: Einar, Hans, Eilef, Johan og Margit.Hilda Marie Gundersen (født Eriksen) ble født i 1902, muligens på Ullensaker. Hennes mor het Indiane og hun hadde tre søsken: Inga, Margit og Hans.Sigurd og Hilda var bosatt på Bjørkhagan, Eidsvoll.Mvh Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Julius Gundersen, Sø-Sinkerud, f. 20.08.1860 gm.04.01.1886 Martea Embretsdatter. f. i N. Odal 1862, konf. 06.10.1878, datter av Embret FinnsenBarn født før 1900: 1. Inga Gundersen, f. 1886 2. Einar Gundersen, f. 1889 3. Eilif Gundersen, f. 21.05.1893,d.09.03.1984. Bosatt i Eidsvoll 4. Hans Martin Gundersen, f. 05.02.1895, d. 30.10.1978. Bosatt i Eidsvoll 5. Sigurd Gundersen, f. 26.01.1897, d. 12.10.1979. Bosatt i Eidsvoll gm. Hilda Marie, f. 08.02.1902, d. 24.09.1982 6. Margit Gundersen, f. 1898Hilda Marie er ikke født i Eidsvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei. Det er bare 3 Idiane i Ullensaker i 1900 tellingen. 2 av dem er enker. I Eidsvoll har du flere å velge i. Lykke til videre. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Ellen M.Iversen

Tusen takk for tidligere svar. Nå har jeg litt mer jeg lurer på: Jeg har funnet foreldrene til Julius og de er Gunder Knutsen f.1821 i Eidsvoll og Inge Hansdatter f. 1815 i Eidsvoll.Så var jeg å søkte på Familysearch og fant ingen Gunder født i 1821 +/- 2 år i Eidsvoll. Noen som vet hvem hans foreldre var ?Jeg fant en Inge Margrethe Hansen født rundt 1814 i Eidsvoll. Hun står uten foreldre, men med pårørende Axeline P.Engebretsen og Bernt Engebretson. Er det mulig å finne hennes biologiske foreldre ?Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Jeg kan sikkert finne ut noe for deg, men jeg foreslår at vi utveksler data privat. send meg en e-post på: oivindson@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.