Gå til innhold
Arkivverket

[#7827] Bygdebøker for Hobøl

Gjest Gitte J. Martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Holter

Såvidt meg bekjent er det ikke det, dessverre. Men vi kan jo håpe at jeg tar feil, eller at noen er på trappene, for det hadde virkelig hjulpet, det! ;-)/kh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Du visste det kanskje, men Hogne Holst har skrevet av store deler av kirkebøkene for Honøl og lagt dem ut på sin hjemmeside, som du finner her.Veldig kjekt hvis man ikke er så skarp i å tyde gotiske og latinske kråketær. Og litt mer oversiktlig./kh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei igjen Kenneth.Du er en knupp.Takk for opplysninen.Dette var jeg ikke klar over.Gleder meg til å ta en titt. Kan jeg spørre om noe så personlig som om:, er du i slekt med med Mette og Ivar Holter,i Larkollen?-Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei igjen Kenneth.Dette var pussig.Jeg var "trillepike" for din bror Christian, den gang han var baby og dine foreldre bodde på Ørejordet!Snakk om en liten verden.Hils til dem fra meg,men den gang het jeg Jacobsen.Nå er jeg gift og har to døtre,flyttet til Son for et år siden .Vi bodde i Oslo i 13 år.Vennlig hilsen Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Hei GitteMine foreldre har bodd på Mosseskogen i temmelig nøyaktig 5 år nå, mens både jeg og min bror for tiden bor i Bergen. Christian ble for øvrig far til en nydelig liten gutt den 3.februar.En liten avsporing fra det opprinnelige temaet, men dette var jo virkelig morsomt!mvh, Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.