Gjest Sven Telle Skrevet Februar 10, 2002 Del Skrevet Februar 10, 2002 Jeg prøver å finne ut noe om min oldefar Arnt "Christiansen" Telle 1832/1907, som bodde på en liten gård, eller "husmannsplass" på Åsnes, var gift med Anne Marie "Keiserud" Olsdatter 1842/1887, hadde 10 barn og gikk med post mellom Sverige og Norge. Finner dem ikke i noe folketelling, men finner en del av barna, noen som emigranter til usa ved århundreskifte, og min farfar som flyttet til Kristiania. Men det er bakover fra oldeforeldrene jeg er interresert, men siden krikebøkene fra Åsnes kirke brant i 1929, er det kanskje umulig å få noe bekreftet. Takker for alle innspillMed vennlig hilsen Sven Telle, 16/01-1943 Løvliv. 17, Slemmestad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen Skrevet Februar 10, 2002 Del Skrevet Februar 10, 2002 http://museet.posten.noDer finner du alle poståpnere/-styrere på de forskjellige poststedene gjennom tidene.Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts