Gå til innhold
Arkivverket

[#7881] Ovene Gunhilda Olsen, f. 1878 i Østre Aker - til A

Gjest Astrid Gran Skjæret
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Marius, Bohnus ble vel mottatt, hysteriske danseband-dansesteg foretas på Lillestrøm! stadig...Ikke av meg riktignok... Lykke til med ostekaka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Laila Nå ble jeg hysterisk!!! Jeg fant emigrasjonen!! Takket være din hjelp kunne jeg søke på Harald Kristian og fant en med etternavn Kristens. Han var gift med Olene Kristens. Ikke rart det har vært umulig å finne Ovene. De reiste med Romeo i juni 1905, bestemmelssted Illinois - altså der hvor bildet er tatt. Hurra!! Nå er det bare å håpe på at det er mulig å følge dem videre der borte. Nok en gang - mer enn tusen takk for hjelpen!!! Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg kikket på Rockford, IL. og ser at dette er for mye å lete gjennom på census 1910. Flere hundre sider, og det tar altfor lang tid (bare innscannede sider uten index).Rockford ligger i Winnebago county, du kan lese mer om slekts-leting for Winnebago her: Winnebago genealogy her kan du legge inn etterlysninger i Winnebago: Winnebago etterlysningerLaila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen, Laila. Det blir spennende om jeg får noe svar her. Din hjelpsomhet er av uvurderlig verdi. Ha en god søndag. Hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.