Gjest Marianne I. Hansen Skrevet Februar 14, 2002 Del Skrevet Februar 14, 2002 Jeg har fått et brev fra Skottland av en mann som letter etter en slektning av seg. Hun heter Eleanor Runcie f. 1920 i Banffshire, Skottland skal være gift med en Melvær i Bergen. Dette er alle opplysningene han har. jeg har ringt folkeregisteret i Bergen, men der kunne de ikke gi ut informasjon. Håper noen kan hjelp.Hilsen Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. Solås Skrevet Februar 14, 2002 Del Skrevet Februar 14, 2002 Hei Marianne -Iflg. skattelistene finnes det en Eleanor Rebekka Melvær f. 01. 09. 1920 med postadresse 5094 Bergen.Hun er ikke å finne hverken i telefonkatalogen eller adresseboken, men blant de 5-6 ved navn Melvær som finnes, er det bare en med adr. 5094; Steinar Melvær, adr. Nordahl Rolfsensvei 10 F - tlf. 55280668.Mvh. Arne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars E. Øyane Skrevet Februar 14, 2002 Del Skrevet Februar 14, 2002 Lokalveiviseren for Bergen 1988-1989 stadfester at Eleanor R. Melvær og Steinar Melvær den gongen hadde same adresse, Nordahl Rolfsens vei 10F, so dette er rette person!Med venleg helsing,Lars E. Øyane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne I. Hansen Skrevet Februar 14, 2002 Del Skrevet Februar 14, 2002 Tusen hjertlig takk for hjelpen begge to. Jeg skal prøve å ringe personen for fler opplysning. vennlig hilsen Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts