Gå til innhold
Arkivverket

[#7901] Melvær/Runcie

Gjest Marianne I. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne I. Hansen

Jeg har fått et brev fra Skottland av en mann som letter etter en slektning av seg. Hun heter Eleanor Runcie f. 1920 i Banffshire, Skottland skal være gift med en Melvær i Bergen. Dette er alle opplysningene han har. jeg har ringt folkeregisteret i Bergen, men der kunne de ikke gi ut informasjon. Håper noen kan hjelp.Hilsen Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Solås

Hei Marianne -Iflg. skattelistene finnes det en Eleanor Rebekka Melvær f. 01. 09. 1920 med postadresse 5094 Bergen.Hun er ikke å finne hverken i telefonkatalogen eller adresseboken, men blant de 5-6 ved navn Melvær som finnes, er det bare en med adr. 5094; Steinar Melvær, adr. Nordahl Rolfsensvei 10 F - tlf. 55280668.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Lokalveiviseren for Bergen 1988-1989 stadfester at Eleanor R. Melvær og Steinar Melvær den gongen hadde same adresse, Nordahl Rolfsens vei 10F, so dette er rette person!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne I. Hansen

Tusen hjertlig takk for hjelpen begge to. Jeg skal prøve å ringe personen for fler opplysning. vennlig hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.