Gå til innhold
Arkivverket

[#7931] Engelskspråklige med problemer


Gjest Tor Kenneth Talmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Kenneth Talmo

Endringene ser veldig lovende ut - men, jeg får meldinger fra mine venner i ¨Unaiten¨ om visse problemer for øyeblikket. Mulig det henger igjen noen endringer. Hvis de gjør som tidligere og ¨endrer¨ språk kommer de fram til sider som sier; Seminaret er ikkje lenger i bruk. Og det er vel naturlig at en amerikaner endrer fra norsk til engelsk. Regner med at dette fikses - This is my lifeline to Norway - ja det er de meldingene jeg får nå - Håper dere får ordna dette. Hilsen Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det skal ikkje ta så lang tid. Og DA er ei teneste i Norge, på norsk. Dermed får engelskspråklege finna seg i at dei ikkje får den same sørvis som dei som kan norsk.Me arbeider med omsetjinga og meiner det er betre bruk av tid enn å gå inn i kvar hjelpefil og leggja til noko som må fjernast om ein dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det var nok meir Anette si oppfatning av omlitt enn mi. Men no har eg ordna programmet slik at det brukar dei engelske tekstane hennar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det kan sjå slik ut. Eg hadde lagt inn innlegg me 'miste' på søndag med det nettlesaren eg brukte til førre innlegg. Dermed hang feil identitet att. Men no er det retta. Dermed ser innlegget ditt litt rart ut, Ketil. Men han hadde rett då han skreiv det, folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.