Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#7945] Namn/adresse m.m.

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Så vidt som eg forstår, oppstår problemet på nytt neste morgon. Eg måtte registrere meg før fyrste innlegg i dag, endå alt fungerte fint i 23-tida i går. Ikkje at det er noko stort problem å måtte skrive namnet sitt ein gong for dag, men det er noko med at det er kjekt med ting som fungerer slik det vert sagt det skal fungere.

Gjest Aase R Sæther

Eg får vel innrømme at eg hadde andre og meir tungtvegande grunnar til å legge meg seint, eg óg :-)Men uansett: Debattane har fått ei utruleg bra utforming no. Eg kan ikkje kome på noko som helst som kunne vore betre, bortsett frå at brukarane kan bli endå flinkare til å skrive informative overskrifter (og velje grupper når det passar), men det kjem vel med tida det óg.

Gjest Ketil Firing Hanssen

Et lite forslag til forbedring:Når man legger inn nytt tema, kan man velge hvilken gruppe dette temaet skal tilhøre (F.eks. fylke i brukerforumet). Denne boksen er lett å overse, slik at de fleste nye tema havner i sekkeposten Generelt. Hadde det vært mulig å gjøre denne boksen litt mer synlig, evt. gjøre det obligatorisk å velge en verdi?

Gjest Sylvi Hagen

Jeg slipper å skrive navn og adresse for hvert innlegg., men jeg ønsker ikke å ha boligadr. med i mine innlegg. Jeg var ikke klar over at adr. ville komme med i innleggene, når jeg først hadde fylt ut adressefeltet etter at det nye systemet kom i gang. Kan jeg få vekk adressen igjen ? mvh Sylvi Hagen

• 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.