Gå til innhold
Arkivverket

[#7975] Slægtsforskning

Gjest Birgit Lassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Birgit Lassen

Min svigerfar Bernhard Lassen, født 17.12.1900 i Arendal. Forældre købmand Ole Lassen født ca. 1848 og hustru Josefine Karoline Johnsen født ca 1863. Er der nogen der kender noget til dem? Min svigermor Sigrid Gudrun Wiig født 01.11.1904. Er der nogen der kender noget til hendes aner? Af min egen slægt: Elisabeth Evensdatter født ca. 1884 i Stangvik Prestegjeld Kristianssund - dette er jeg ikke 100% sikker på. Hvis hun er den rette kommer hun til Danmark, men forsvinder for mig. Hun får en datter Thomine Christine Ingstrup Thomsen, født 13.10.1803. Hun gifter sig med en skolelærer og kirkesanger, og om hende står der, at man kunne stedse høre at hun var norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Du finner Ole Lassen med familie i folketellingen 1900 for Barbu herred i Aust-Agder: LenkeOle skal være født 1842 i Kristiansund, Josefine 1863 i Barbu. Bernhard er ikke med i folketellingen, da den ble holdt 3. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.