Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Februar 22, 2002 Del Skrevet Februar 22, 2002 Søkingen i MapOnWeb fungerer ikke lengre. Adressen er tydeligvis endret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest R Bjerke Skrevet Februar 22, 2002 Del Skrevet Februar 22, 2002 Funker fint her. Går ut ifra at du bruker www.maponweb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Februar 23, 2002 Del Skrevet Februar 23, 2002 Jeg mente å referere til søkefunksjonen som finnes nederst på gårdslistene i folketellingene, f. eks.:Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Februar 23, 2002 Del Skrevet Februar 23, 2002 MapOnWe bhar gjort forandringar i systemet sitt, noko som fekk konsekvensar for DA, som har 'lurt' seg inn i deira system (mod lov). Eg har no forandra hos oss, slik at det fungerer nokolunde. Men ikkje heilt slik eg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet April 10, 2003 Del Skrevet April 10, 2003 Maponweb har dessverre opphørt som gratistjeneste. Kanskje Norgesglasset kan benyttes? [url="http://ngis2.statkart.no/norgesglasset/default.html>Lenkeeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet April 23, 2003 Del Skrevet April 23, 2003 Norgesglasset har bra funksjonalitet og dersom de vil tillate et direkte oppslag så er jo det fint.Den siste tilveksten fra DIS var artig:'I samarbeid med slektsforskere i DIS-Norge har Kartverket skannet og lagt inn historiske kart. Det er de gamle amtskartene som med dette er gjort tilgjengelig for navne- og slektsforskning. Du kan 'ta med deg' en adresse eller et punkt fra et moderne kart inn i et historisk kart over samme område.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts