Gjest Steinar Gilde Skrevet Mars 10, 2002 Del Skrevet Mars 10, 2002 Ønsker gjerne opplysninger om det finnes gårds-historiebøker der Kiplesund utenfor Aure er tatt med, og hvilken kommune Kiplesund ligger i. Mvh S.Gilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gro Berit Sternang Skrevet Mars 10, 2002 Del Skrevet Mars 10, 2002 Eg kan hjelpe med at Kiplesund ligg i Aure kommune, og hadde tidligere postadr. Lesund, (om den postadr. eksisterar idag veit eg ikkje).mvh Gro Berit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hanne Heen Skrevet Mars 10, 2002 Del Skrevet Mars 10, 2002 Hei For Aure og området rundt er det utgitt noen bygdebøker, ikke ættesoger. Bøkene er kalt 'Gardstales for Stemshaug', tror det er i 3 bind, husker ikke hvilket som omfattet Kiplesund. Bøkene er ganske gamle, men en del opplysninger er det å finne. Jeg har selv slekt på Kiplesund, så det ville vært artig å høre fra deg, kanskje vi møtes på samme folket. e.mail . hanne.heen@c2i.net, Hilsen Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Steinar Gilde Skrevet Mars 10, 2002 Del Skrevet Mars 10, 2002 Takk for hjelpa begge to. Nå har jeg fått vite både kommune og bygdebøkene for Kiplesund. Skal prøve å sjekke bøkene, så får vi se om anene er felles. Da jeg har e-mail adressen din Hanne, kan det hende at jeg kanskje spør direkte om slekt. Hilsen Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts