Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8582] Marthe Malene Torbjørnsdatter, f.10.04.1827

Recommended Posts

Gjest Jostein Søreide

Kan dere sjekke de fullstendige dåpsopplysningene for Marthe Malene Torbjørnsdatter, f.10.04.1827, dp. 16.04.1827? Informasjonen i Digitalarkivet er svært sparsomme, og jeg håper derfor at en sjekk mot originalkilden kan avdekke nyttig informasjon i forhold til Marthe Malenes foreldre (via faddere etc.)

Gjest Anette Skogseth Clausen

Du må nesten si hvor hun er døpt. Statsarkivet i Bergen kan svare på dåpsoppgaver for Hordaland og Sogn og Fjordane her i debatten. Gjelder det dåp andre steder i landet, må du ta kontakt med det statsarkivet som har kirkeboken.

Gjest Jostein Søreide

Takk for hjelpen Bente! Kan du også sjekke dåpsopplysningene (med faddere og annet) for Carl Johan Isaksen (foreldre: Isak Herwander og Marthe Oline Andersdatter). Han ble født og døpt i 1832 i Bergen (jeg husker ikke hvilken kirke), men opplysningene er ikke tatt med i Digitalarkivet. Hva dette skyldes vet jeg ikke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.