Gå til innhold
Arkivverket

[#8690] Sunndal i Møre og Romsdal

Gjest Rune Hårstadsveen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Hårstadsveen

Er det noen der ute som har god greie på slekter i Sunndal, er jeg interessert i kontakt, da jeg har flere slekter jeg ønsker opplysninger i den bygda. Kan f.eks. nevne:1. Jon Isaksen Grytnes, f. ca. 1703, gardbruker og sersjant - iflg. bygdeboka sønn av Isak Reinset. Kjennes flere opplysninger om disse?2. Peder Nilsen Øyen, f. ca. 1694 d. 1757. Kjenner noen hans forfedre?3. Anders Larsen Furu, far til Anders Andersen Hjellen, f. ca. 1740.4. Jon Pedersen Hoven, far til Helga Jonsdatter gift med ovennevnte Anders Andersen Hjellen.Er takknemlig for all hjelp!M.v.h. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten A Berg

Hei Rune,Litt om Sunndalen finner du på nettsidene mine, http://home.chello.no/~genealog/ - søk deg inn på 'Olderøy' via den alfabetiske navnelisten i bunnen av venstre ramme. Om du finner noe du har nytte av der er kanskje tvilsomt, men i alle fall...Så til 'the catch' når jeg svarer på ditt innlegg: Kanskje du har en viss rede på Sunndalen? Jeg har prøvd å finne hvor gården Olderøy/Olderøien er, men ikke klart å oppspore den. Kan du hjelpe meg? Svar i så fall gjerne her, eller også på epost carsten.berg@chello.noMvh Carsten Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.